eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSolarny System Monitorowania Ciśnienia i Temparatury w Oponach - TPMSSolarny System Monitorowania Ciśnienia i Temparatury w Oponach - TPMS
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 22 Sep 2023 08:46:57 -0700 (PDT)
    Subject: Solarny System Monitorowania Ciśnienia i Temparatury w Oponach - TPMS
    From: a a <m...@g...com>

    Wziąłem teraz kilka tych zestawów pomiaru ciśnienia powietrza oponach

    Zestaw jak ten opisany pdf, lewy na zdjęciu

    https://media.s-bol.com/3lqD12Vw2rY9/original.pdf

    I wszystkie ładuję przez usb micro na stole.

    Komputerki z wyświetlaczem leżą nad czujnikami w pudełkach.

    I ładują się i jedyne co wyświetla
    to 4 x 0.0 dla ciśnienia opon
    i 4 x 00 dla temperatury opon

    Ok, limit dolny ciśnienia opon to jest 1.1 Atm
    a pokoju 1 Atm, to może ciśnienia nie wskazywać.\

    Ale temperatura w pokoju to 24 st. C
    to temperaturę powinno wskazywać

    Przeleciałem przez całe menu od 1 do 7
    i menu 7

    7 de Ft
    F CA 02

    czyli reset do wartości fabrycznych (Default - jako skrót powyżej)

    Co oznacza CA 02
    to nie wiem

    https://media.s-bol.com/3lqD12Vw2rY9/original.pdf

    ok, menu 6

    6 id 0
    69 C0 5A 12

    Domyślam się, że to u dołu: C0 5A
    to identyfikator 1. czujnika o numerze 0

    klikałem środkowy przycisk menu i przeleciałem wszystkie 4 czujniki
    i nadal 4 x 0.0
    4 x 00

    Ok, może to się nie aktywuje na stole, gdy ciśnienie 1 Atm

    Czyli muszę kupić 4 małe dętki z wentylkami samochodowymi ( w rowerach to dzisiaj
    już standard, albo dętki z kółkami od wózka, wózka inwalidzkiego, wózka dziecięcego,
    ,
    cokolwiek małego, 4 sztuki, napompuję na biurku pompką z manometrem,
    wkręcę te czujniki i zobaczę czy się aktywują i czy po wkręceniu naciskają na wentyl,
    aby wyszło do czujnika ciśnienie opony (dętki)./

    Musze sprawdzić od jakiej glebokości wkręcenia, wentyl wypuszcza ciśnienie do
    nakręconego czujnika.

    A jak kręcone za głęboko, to trochę wykręcić, ale nie mam grzybków na wentyle z takim
    metalowym koncem śrubokrętu do wentyli.

    Poszukam.
    Dawniej to byl standard w grzybkach rowerowych

    A jak to wszystko zgromadzę to sprawdzę, czy te solarne zestawy działają prawidłowo i
    pomiary są powtarzalne.

    Jak ktroś ma jakis pomysł, to będę wdzięczny za odpowiedź.

    To jest ten komputerek solarny z lewej strony na zdjęciu

    https://media.s-bol.com/3lqD12Vw2rY9/original.pdf