  • 1. Data: 2012-06-21 17:33:35
    Temat: Snickers mobile
    Od: "okazjonalny kibic" <r...@k...je>

    Przeglądałem sobie spis wirtualnych sieci na wikipedii i zauważyłem tam
    tego batonowego operatora. Co jest z tym?
    To działa/nie działa, istnieje w ogóle?
    Na stronie snickersmobile.pl wygląda jakby domena była na sprzedaż, zero
    jakichkolwiek informacji o uslugach telefonicznych.
    Według artykułu na wiki marka ta należy do Mni, na ich stronie zero
    jakiejkolwiek wzmianki na słówko snickers.
    Strona www.mars.com/poland również nie podaje żadnych informacji na ten
    temat. Kto zjadł snikersa?

  • 2. Data: 2012-06-21 22:14:22
    Temat: Re: Snickers mobile