  • 1. Data: 2012-03-14 13:50:41
    Temat: Smarty - jakie najczęściej pluginy wykorzystujecie?
    Od: "S" <a...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Mam pytanie do pracujących z biblioteką Smarty.
    Jakie najczęściej wykorzystujecie pluginy którye Waszym zdaniem zdecydowanie
    przyspieszają bądź ułatwiają pracę nad projektem?
    Ja ze swej strony na razie mam nikłe doświadczenie w tej materii. Używam
    jedynie pluginu który pozwala używać w smarty switch, case
    tu link do tego pluginu gdyby kogoś zainteresowało:
    http://pynej.blogspot.com/2010/02/switch-statment-fo
    r-smarty-3.html
    Jeśli ktoś ma doświadczenie w tym temacie to miło jakby się podzielił.
    Ciągle mam wrażenie, że robię coś na około:)

    pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2012-03-18 00:55:07
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 14.03.2012 14:50, S pisze:
    > [...]
    > Ciągle mam wrażenie, że robię coś na około:)

    IMHO Smarty to ogólnie robienie na około.
    Rzeźba, która ma w prosty sposób pozwalać na robienie templatów, a tak
    naprawdę kod php, tylko w trochę innej postaci.