  • 171. Data: 2009-08-26 12:42:51
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Innych wyzywasz od troli a sam jesteś jego idealnym przykładem - Ot taki
    > wiejski głupek, który dorwał się do modemu analogowego i chce zaistnieć w
    > "wielkim świecie" :)

    A sio trolu

    > Mimo wszystko tacy ludzie jak ty są potrzebni. Dzięki nam nawet w ponury
    > dzień na twarzy normalnych ludzi pojawia się uśmiech kiedy na ekranie ich
    > monitora mogą przeczytać ewidentny dowód na to, że "drewniane pajace" (via
    > Jasiu S.) żyją wśród nas :)

    A cos na temat czy tak tylko se popiszesz jak stary dobry frustrat ?

    > produkt przegrywa z
    >
    > Ja fanbojem iZabawki?

    Ty jestes fanbojem nie zauwazyles... bronisz nawet tak bzdurnej rzeczy
    jak rysik jako ze ON jest najwazniejszy.. czy ten filmik juz widzial ?
    http://www.youtube.com/watch?v=g8b5Jb_dB3M

    I powie nam cos o czytelnosci WM w sloncu czy dalej bedziesz pisal o
    swej chorobie psychicznej?

    Naklepales w te klawiature szkoda ze nic na temat no ale jak sie jest
    trolem to nie ma wyjscia ... na temat nic nie napiszesz... jak to mowia
    sio i buzka pa

  • 172. Data: 2009-08-26 12:44:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Już ci pisałem, że ogień to w piecu buha ale jak widzę za tępy jesteś aby to
    > zrozumieć.

    > Nie posądzam cię o taką znajomość tematu. Za tępy jesteś na zabawy z
    > photoshop'em ;)

    > Korzystasz z Visty - kolejny dowód na to, że jesteś kretynem :D

    Reszte wycialem bo po co gadac z durniem

    > Nie korzystam z telefonu wyposażonego ww. system operacyjny. A więc chyba
    > trafiasz kulą w płot - z resztą nie pierwszy i nie ostatni raz. :)

    Coz ... masz do tego schizofrenie... moj ty specjalisto od wszystkiego.

  • 173. Data: 2009-08-26 12:44:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h72nqv$b1$1@inews.gazeta.pl:

    > A stąd że WM upada tylko w twojej wyobraźni.

    Tak oczywiscie .... a Gartner na to "niemozliwe", tak wiem ich oplaca
    sam Jobs a Lary Page dorzuca milion

  • 174. Data: 2009-08-26 12:45:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:
    > czy wy wszyscy naprawdę lubicie się babrać w gównie i wyciągać to innym z
    > KF?
    > Facet jest uchahany po pachy aż ma mokro w spodniach, bo się bawi z nudów w
    > pracy na państwowym stołku a wy się gardłujecie.
    > Nie macie na tyle poziomu, żeby się nie zniżać do szamba?

    Waldus ... ty siedz cicho za 3 lata jako ostatni user WM bedziesz
    pasowal z ta broda do muzeum

  • 175. Data: 2009-08-26 13:42:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h73aks$bc$1@inews.gazeta.pl

    > A sio trolu

    Tak ci mama mówiła jak za małolata chciałeś się do niej przytulić? No to
    teraz nie ma się co dziwić czemu masz tak zryty beret.

    > A cos na temat

    Cały czas jest na temat, tylko jesteś za tępy aby to zrozumieć.

> [...]

    > Ty jestes fanbojem nie zauwazyles... bronisz nawet tak bzdurnej rzeczy
    > jak rysik jako ze ON jest najwazniejszy.. czy ten filmik juz widzial ?

    LOL. Pokaż mi moją obronę rysika :)

    > I powie nam cos o czytelnosci WM w sloncu czy dalej bedziesz pisal o
    > swej chorobie psychicznej?

    :) LOL.

    > Naklepales w te klawiature szkoda ze nic na temat no ale jak sie jest
    > trolem to nie ma wyjscia ...

    I to niech będzie podsumowaniem twoje twórczości na tej grupie - dodajmy,
    mizerniej twórczości.

  • 176. Data: 2009-08-26 13:43:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h73anj$bc$2@inews.gazeta.pl

    > Coz ... masz do tego schizofrenie... moj ty specjalisto od wszystkiego.

    Ty się ewidentnie pogubiłeś w tym na co odpowiadasz i komu. No ale to nie
    moja brożka. Byłeś, jesteś i pozostaniejsz wiejskim głupkiem tej grupy.

  • 177. Data: 2009-08-26 13:45:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Waldek Godel" news:u2dweoadcbvd$.dlg@lepper.institute.com

    > Nie macie na tyle poziomu, żeby się nie zniżać do szamba?

    Jasiek jest niżej od Szamba. Jest szambo, 10 m g... a pod tym g... jest
    Jasiek ze swoim zrytym beretem i słodkim zagubieniem, które okazuje przy
    odpisywaniu na posty :)

  • 178. Data: 2009-08-26 16:09:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Valdi.Pavlack" napisał:

    > No ale to nie moja brożka.

    Brożka to Fulham chciał kupić, ale mu przeszło - zresztą, to wiślaków
    broszka ;->

    JoteR

  • 179. Data: 2009-08-26 17:24:36
    Od: Kilian <k...@p...onet.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > sensownym wyszukiwaniem. Po sparzeniu sie więcej nie będą kupować
    > kolejnych. Kolejnych dwóch (duża kancelaria zajmująca sie obsługa
    > firm) używa N95 - gadaliśmy wczoraj o ich wadach i brakach. Jedyni
    > którzy używają regularnie iPhone'a w biznesie to redaktor merytoryczny
    > dużego portalu który własnie wymienił ten wynalazek na gwarancji bo mu
    > ekram wziął i pękł ot tak sobie a i tak używa go wymiennie z jakimś
    > starym SE oraz specjalistka od PR-u. Za to króluje wśród małolatów i
    > studentów w okolicy - jako gadżet taki jak PSP.

    Heh... U mnie odwrotnie. Ja miałem Xperię. Teraz ma iPhone i nie chcę
    wracać do WM.

    Pozdro

    Kilian

  • 180. Data: 2009-08-26 17:25:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 19:24:36 +0200, Kilian napisał(a):

    > Heh... U mnie odwrotnie. Ja miałem Xperię. Teraz ma iPhone i nie chcę
    > wracać do WM.

    I używasz go biznesowo?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel