  • 1. Data: 2011-12-16 21:45:54
    Temat: Smartfon z USA
    Od: DooMiniK <bachusmalpapostpl>

    Dobry wieczór.
    Czy ma sens (ekonomiczny...) przywożenie smartfona
    z USA? Nie mam kompletnie o tym pojęcia, jeżeli
    chodzi o częstotliwości: czy taki Samsung Galaxy S2
    zadziała w Europie, czy finansowo ma jakiś sens?
    Domyślam się, że niekoniecznie ładowarka musi być
    uniwersalna i to dodatkowy koszt.

    A może ktoś kojarzy jakąś dobrą ofertę z Hameryki?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2011-12-17 06:35:21
    Temat: Re: Smartfon z USA
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DooMiniK" <bachusmalpapostpl> wrote in message
> [...]
    > zadziała w Europie, czy finansowo ma jakiś sens?
    > Domyślam się, że niekoniecznie ładowarka musi być

    Ładowarka będzie uniwersalna z dużą dozą pewności, poza
    wtyczką, czyli wymagać będzie mechanicznej "przejściówki"..

    Zwróciłbym uwagę na zabezpieczenia przed użyciem w innych
    sieciach, popularne u amerykańskich operatorów simlocki.

    > A może ktoś kojarzy jakąś dobrą ofertę z Hameryki?

    Dobre oferty to są tu z abonamentami... Widziałem już
    Samsunga Galaxy S2 za $100 z rocznym abonamentem
    na promocji z okazji święta Thanksgiving i "Black Friday".
    O ile dobrze pamiętam to było T-Mobile. Ale to Cię chyba
    nie urządza aby kupować z amerykańskim abonamentem :-)

  • 3. Data: 2011-12-18 07:57:40
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    kupilem ponad rok temu SGSa w tmobile w stanach bez abo.
    wyszlo cenowo mniej wiecej to samo tylko tu ma on 16GB i 4 klawisze
    dotykowe na dole oraz brak kamerki do videokonferencji,
    potem jeszcze sie dowiedzialem ze UMTS brak 900MHz

    jesli to ci nie przeszkadza wszystko poza tym jest oke ale zwroc uwage
    na obslugiwane czestotliwosci w smartfonie ktory planujesz kupic.