  • 1. Data: 2011-12-16 17:20:09
    Temat: Nokia E7 czy RIM 9810 Torch
    Od: to <t...@x...abc>

    Co będzie dla mnie lepsze? E7 czy 9810 Torch?

    Telefonu używam do:

    - dzwonienia ;)
    - nawigacji
    - poczty/przeglądania stron
    - sporadycznie do słuchania muzyki, zrobienia jakiegoś zdjęcia

    Telefon MUSI mieć używalną klawiaturkę qwerty. Z kolei jakieś bajery,
    widgety, animacje, gry i inne głupoty nie mają dla mnie znaczenia.

    Do tej pory miałem E72 i nie była zła. Główne jej wady to dla mnie
    powolne działanie i za mały ekran do nawigacji.

    A może coś innego? Tyle, że musi być dostępne w ofercie biznesowej Orange.

    Z góry dzięki za rady.