  • 1. Data: 2009-11-25 19:17:51
    Temat: Smartfon - który dobrze wykonany?
    Od: "CDNA" <c...@g...pl>

    Witam,

    szukam urządzenia, które spełnia takie wymagania:

    - możliwość zainstalowania normalnej nawigacji (Automapa/TomTom/Garmin)
    - w miarę duży ekran
    - szybkie działanie
    - połączenia głosowe, smsy, mmsy ;)

    I najważniejsze, to coś musi być w miarę dobrze wykonane. Dla zobrazowania
    np. wykonanie na poziomie nokii 6300 mnie zadowoli, natomiast coś w rodzaju
    6220 odpada.

    Reszta za bardzo mnie nie interesuje, jakieś WiFi, aparaty itp. są bez
    znaczenia. System też raczej mnie nie obchodzi, byle by się często nie
    wieszał i byle była na niego normalna nawigacja a nie jakieś protezy w stylu
    nokia maps.

  • 2. Data: 2009-11-26 09:35:07
    Temat: Re: Smartfon - który dobrze wykonany?
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    CDNA pisze:
> [...]
    > wieszał i byle była na niego normalna nawigacja a nie jakieś protezy w stylu

    mam htc touch hd i sobie chwale.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 3. Data: 2009-11-27 10:53:36
    Od: " " <a...@g...pl>

    CDNA <c...@g...pl> napisał(a):

    > I najważniejsze, to coś musi być w miarę dobrze wykonane. Dla zobrazowania
    > np. wykonanie na poziomie nokii 6300 mnie zadowoli, natomiast coś w rodzaju
    > 6220 odpada.

    Ze względu na fatalną jakość wykonania odradzam nokię N85 - odkleja się
    klawiatura, fatalna jakość dźwięku

> [...]
    > wieszał i byle była na niego normalna nawigacja a nie jakieś protezy w stylu

    Używałem Garmina, AutoMapę oraz Noka Maps (Ovi) - nie wiem, które lepsze, ale
    nie nazwałbym tego ostatniego protezą - wygodna, szybka nawigacja o podobnej
    funkcjonalności jak wymienione wcześniej.

    Pozdr.
    Janusz