  • 1. Data: 2009-02-10 20:16:47
    Temat: Sluchawka bluetooth - jaka
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

    planuje zakup jakiejs sluchawki bluetooth do nokia 6300 do ok 100zl
    co mozecie polecic ?
    Czy przez takie cos mozna sluchac mp3 ?

    dzieki

  • 2. Data: 2009-02-10 23:34:17
    Temat: Re: Sluchawka bluetooth - jaka
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    > planuje zakup jakiejs sluchawki bluetooth do nokia 6300 do ok 100zl
    > co mozecie polecic ?
    > Czy przez takie cos mozna sluchac mp3 ?
    >
    > dzieki
    http://www.euro.com.pl/zestawy-bluetooth/lg-hbs-200.
    bhtml?gclid=COz-i6Gh1pcCFU4e3godsh5pCg

    moze taka przypasuje ,ja mam ją od roku i nie narzekam
    oczywiście że mp3 mozesz słuchać

    Arek.

  • 3. Data: 2009-02-10 23:40:50
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    > planuje zakup jakiejs sluchawki bluetooth do nokia 6300 do ok 100zl
    > co mozecie polecic ?

    W ciagu ostatniego roku testowalem Nokie (z 8 modeli) i Motorole (ze 4
    modele ale starsze niz Nokia). No i jeszcze jakies badziewie noname...
    Generalnie moje odczucia - jesli ergonomia ci spasuje, to mozesz brac...
    parametry techniczne de facto te same, nie odczulem zeby jakis model byl
    lepszy od drugiego... Dla mnie najwazniejsze bylo, jak sluchawka trzyma sie
    na uchu (tutaj motorole i czesco nokii nausznych nieco gorzej sie spisywaly,
    szczegolnie przy potrzasaniu czy przechylaniu glowy)
    Zauwazylem tez, ze w Motorolkach wewnetrzny akumulatorek jakos sie szybciej
    zuzywa - juz 2 z tych sluchawek trzymaja bardzo krotko (jedna niecale pol
    dnia, druga, nieco ponad dzien).. ale jedna Nokia tez juz zaczyna siadac...
    Jak bede w pracy, to posprawdzam modele, bo jednak sporo symboli mi sie
    przewinelo :)

    > Czy przez takie cos mozna sluchac mp3 ?

    Jesli lubisz sluchac muzyke monofonicznie - czemu nie... sluchawki, ktore
    testowalem sa na 1 ucho,.... takie na 2 uszu kosztuja kilkakrotnie wiecej,
    niz twoj limit... Wtedy polecam zestaw z Plantronicsa - kosztuje cos ok.
    500zl, jesli mnie pamiec nie myli...

    Pozdrawiam
    Michal