  • 1. Data: 2011-11-23 21:11:59
    Temat: Slask --> WAW piatek + parking Torwar
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Witka,
    Jade na koncert na Torwar w piatek, chcialbym byc na miejscu kolo 18-00, 19
    max. Chce wrocić w nocy na Slask, wiec PKP chyba odpada :)

    Jechac gierkowka?
    Ile czasu obstawic? 5-6h przez remonty?
    Moze probowac objechac to jakos? Jakies sugestie?
    Wyjazd konkretnie z Gliwic, wiec moze nie pchac sie na DK 1?

    No i dalej - gdzie parkowac kolo Torwaru? Parking jakis czy szukać na ulicy?
    Do ktorej godz jest platne parkowanie na ulicy w Waw?
    Parkomaty czy jest inne rozwiazania?

    Dzieki!
    Radarro

  • 2. Data: 2011-11-23 21:15:49
    Temat: Re: Slask --> WAW piatek + parking Torwar
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-23 21:11, Radarro pisze:

    > No i dalej - gdzie parkowac kolo Torwaru? Parking jakis czy szukać na ulicy?
    > Do ktorej godz jest platne parkowanie na ulicy w Waw?

    Do 18 :)

    > Parkomaty czy jest inne rozwiazania?

    Parkomaty.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2011-11-23 21:27:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Nov 2011 20:11:59 +0000 (UTC), "Radarro"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Jechac gierkowka?

    Można. Ale są też inne drogi.

    >Ile czasu obstawic? 5-6h przez remonty?
    Minimum 4 godziny, z zapasem możesz 5.

    >Moze probowac objechac to jakos? Jakies sugestie?

    Poszukaj w archiwum, było trochę tego.

    >Wyjazd konkretnie z Gliwic, wiec moze nie pchac sie na DK 1?

    Z Gliwic na Częstochowę via TG lub Tworóg, Herby.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-11-23 21:45:09
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:11:59 +0000 (UTC), Radarro napisał(a):

> [...]
    > Moze probowac objechac to jakos? Jakies sugestie?
    > Wyjazd konkretnie z Gliwic, wiec moze nie pchac sie na DK 1?

    Piątek, nigdy nie wiadomo co się wydarzy bo zaczyna się weekend.
    Możesz jechać A4 --> DK1 ale pamiętaj że przy budowanych bramkach lubi się
    zakorkować.
    Częstochowa może też być zakorkowana, do Piotrkowa jedziesz normalnie,
    później zaczynają się roboty które są prawie do Warszawy. Jeżeli jest
    wypadek co może się zdarzyć w weekendowym tłoku to niestety ale stoisz.

    Rozważ objazd:
    1. DK1 - Radomsko - Końskie - Nowe Miasto nad Pilicą - Grójec
    2. Piotrków - DK12 (Opoczno) - Nowe Miasto nad Pilicą - Grójec
    W tym wariancie musisz uwaględnic korki w Piotrkowie i remontowany most w
    Przygłowie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2011-11-23 21:59:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Nov 2011 21:45:09 +0100, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    >1. DK1 - Radomsko - Końskie - Nowe Miasto nad Pilicą - Grójec

    Zdecydowanie.

    >2. Piotrków - DK12 (Opoczno) - Nowe Miasto nad Pilicą - Grójec

    Tu bym odradzał.

    >W tym wariancie musisz uwaględnic korki w Piotrkowie i remontowany most w
    >Przygłowie.

    Korki w Piotrkowie to piqś. Gorzej w Przygłowie. W zeszłym tygodniu
    było tam ponad 3 kilometry korka od strony Piotrkowa. Ja trzy tygodnie
    temu, od strony Sulejowa, stałem 40 minut.

    Można też jechać z Piotrkowa przez Koło do Tomaszowa, tam na Spałę,
    Inowłódz, Rzeczycę, Nowe Miasto i dalej do Grójca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-11-23 23:38:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-23 20:11:59 +0000, "Radarro" <r...@g...pl> said:

    > Witka,
    > Jade na koncert na Torwar w piatek, chcialbym byc na miejscu kolo 18-00, 19
    > max.
    > Jechac gierkowka?

    To musisz ruszać dość wcześnie.
    270 minut to całkiem niezły wynik - o ile na odcinku między Piotrkowem
    a Warszawą ruch maszyb budowlanych będzie niewielki i nie będzie
    stłuczek. Za to światła w przynajmniej dwóch miejscach
    gwarantują parokilometrowe korki.

    > Moze probowac objechac to jakos? Jakies sugestie?

    Radomsko, Końskie, Grójec...
    Ale przed DC wszystkie drogi będą i tak zatłoczone, a chcesz dodatkowo
    po Warszawie poruszać się w czasie Tradycyjnej Akcji Wkurwiania
    Pasażerów Autobusów i Tramwajów, czyli Masy Kretynicznej, celowo
    planowanej w porze największego ruchu na drogach.

    > No i dalej - gdzie parkowac kolo Torwaru? Parking jakis czy szukać na ulicy?

    Zajrzyj na Jakdojade.pl i zaparkuj koło jakiejś linii tramwajowej. (np.
    Okęcie, tramwaj 9, potem autobus 187)
    Szybciej tak dojedziesz do samochodu. To będzie jakieś 30 minut góra w
    jedną stronę. Ale lepsze to, niż szukanie miejsca i ruszanie w tłumie.
    IMHO oczywiście.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-11-24 10:23:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Nov 2011 20:11:59 +0000 osobnik zwany Radarro
    wystukał:

    > No i dalej - gdzie parkowac kolo Torwaru? Parking jakis czy szukać na
    > ulicy? Do ktorej godz jest platne parkowanie na ulicy w Waw? Parkomaty
    > czy jest inne rozwiazania?

    koło Torwaru to zapomnij. nie dość, że pewnie będzie problem z miejscami
    to stracisz zgodzinę by cokolwiek znaleźć.
    stań jakieś kilkaset metrów od i z buta.
    Autobusy też będą stać w korku.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-11-24 11:44:28
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Radarro wrote:
> [...]
    > Moze probowac objechac to jakos? Jakies sugestie?
    > Wyjazd konkretnie z Gliwic, wiec moze nie pchac sie na DK 1?

    Na to ci już odpowiedzieli.

    Ale jeśliby się korkowało to możesz też kawałek za Grójcem, na wysokości
    Tarczyna odbić w prawo, tak by pojechać przez Jazgarzew, Zalesie Górne, Łubną i
    dalej albo przez Konstancin i prosto (w stronę Wawy o tej porze Konstancin
    powinien być w miarę OK, ale niech mmnie mieszkańcy poprawią jakby co). Albo
    jeśli Konstancin zły to przez, Słomczyn, Ciszycę -- w Ciszycy jedziesz do
    Warszawy (ostra odbitka w prawo) wzdłuż wału (przez Kępę Oborską) dalej ulicami
    Włóki i Wałem Zawadowskim do oporu. Dalej po ostrym lewym (nie da się prosto)
    Syta, w prawo Tuzionowa, w lewo Kobylańska, w prawo w Zawodzie i albo do
    Goczałkowickiej albo w prawo(!) w Augustówkę do Statkowskiego i do Gołkowskiej.
    (objeżdząsz do koła Elktrociepłownię Siekierki). Tak czy siak lądujesz na
    Powsińskiej (od Gołkowsikej to już AFAIR Czerniakowska się zaczyna) i stąd już
    do Torwaru blisko (Torwar też przy Czerniakowskiej).

    Tylko tę trasę to sobie w GPS starannie wpisz bo się zgubisz. Niektóre drogi są
    bardzo lokalne. Stosowałem ją w odwrotnym kierunku (tylko uciekając z
    Czerniakowskiej już od Bartyckiej lub Nehru (jak był zakorkowany skręt w
    Bartycką) jak w porze popołudniowego szczytu (17h) leciałem na Kraków. Na oko z
    pół godziny do przodu i co ważne bez stresu. Ale w o tej porze w drugą stronę
    nie będzie tak źle więc może nie mieć sensu...

    > No i dalej - gdzie parkowac kolo Torwaru? Parking jakis czy szukać na ulicy?

    Jak chcesz płatny-strzeżony (pi razy drzwi strzeżony) to po skręcie w
    Łazienkowską, zaraz za Torwarem, vis-a-vis stadionu są dwa strzeżone parkingi.
    Jak bezpłatny to jest po tym samym skręcie parking jeszcze przed Torwarem. Jakby
    miejsc nie było (czy to płatnym czy bezpłatnym) to jedziesz dalej Łazienkowską,
    i na niej patrzysz czy jest wolne (może być pod stadionem wolne) a jak nie to
    Rozbrat i trzecia w prawo (Fabryczna) i tam jedziesz niemal do końca -- i albo
    szukaj miejsc wzdłuż ulicy albo kolejny płatny strzeżony pod ślimakami Trasy
    Łazienkowskiej)

    > Do ktorej godz jest platne parkowanie na ulicy w Waw?

    Do 18

    > Parkomaty czy jest inne rozwiazania?

    Parkomaty, ale raczej nie będą cię dotyczyć.

    > Dzieki!
    > Radarro

    pzdr
    \SK

  • 9. Data: 2011-11-24 11:48:47
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    masti wrote:
> [...]
    >
    > koło Torwaru to zapomnij. nie dość, że pewnie będzie problem z miejscami
    > to stracisz zgodzinę by cokolwiek znaleźć.

    Eeee. Wczoraj był mecz, a ja musiałem dziecko z zajęć na lodowisku odebrać
    (vis-a-vis stadionu). Znalazłem w 10min. A na stadionie jest 30tys miejsc -- tak
    o rządk wielkości więcej niż na Torwarze.

    > stań jakieś kilkaset metrów od i z buta.
    > Autobusy też będą stać w korku.

    Istotnie -- autobusem od Okęcia to ma przyzerowy sens. A tramwajem z przesiadką
    do bus'a jeszcze mniejszy.

    pzdr
    \SK

  • 10. Data: 2011-11-24 11:59:54
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzieki za wpisy,
    Pojade na Cz-we, i potem na Grojec jak radzicie.

    Pytania odnosnie samej Wawy -
    - czy na Wawelskiej/ Armii Ludowej (DK2) autobus miejski bedzie raczej stal
    czy jednak jechal kolo 17-tej? Stoi ta ulica w jakim mega korku?
    - czy zaparkuje w miare spokojnie kolo Grojecka X Banacha w tym czasie?
    Winnicka? Basniowa?
    - czy kolo polnocy wroce jakos w ten rejon Zbiorkomem? Czy tylko taxa?

    RdR