  • 1. Data: 2012-02-18 15:45:08
    Temat: Skuter nie pali na akumulator
    Od: patryk18370 <kazu301@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam wszystkich. Mam problem z odpaleniem skutera ponieważ gdy przekręcam
    kluczyk w stacyjce to wskazówka (tam gdzie wskazuje ilość paliwa) podnosi
    sie ale gdy nacisnę hamulec żeby odpalić skuter to ta wskazówka nagle
    opada i nawet jak nacisnę ten przycisk od rozrusznika to i tak nic nie
    słychać że chce odpalić. Niewiem co sie stało. Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2012-02-18 16:14:31
    Temat: Re: Skuter nie pali na akumulator
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-02-18 16:45, patryk18370 pisze:
> [...]
    > i tak nic nie słychać że chce odpalić. Niewiem co sie stało. Proszę o pomoc

    pront ci ucik

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-02-18 21:46:45
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl>

    W dniu 18.02.2012 17:14, Kuczu pisze:

    > pront ci ucik

    Ja myślę, że nie masz racji. Problemem są konie, a w zasadzie ich brak.
    Ponieważ jest zima to konie schroniły się w stajni i ani myślą by
    wyłazić na mróz aby skuter odpalić. Jak się ociepli, koniki wyjdą, a aby
    im pomóc można nieco prądu dodać, tak na zachętę ;-)

  • 4. Data: 2012-02-19 14:07:56
    Od: solo <s...@o...pl>

    W dniu 2012-02-18 22:46, "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" pisze:

> [...]
    > wyłazić na mróz aby skuter odpalić. Jak się ociepli, koniki wyjdą, a aby
    > im pomóc można nieco prądu dodać, tak na zachętę ;-)

    Eee tam na pych i będzie dobrze:)

    Solo FZ1

  • 5. Data: 2012-02-20 08:39:16
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik ""Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak"" <y...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jhp663$1dne$1@newsread1.aster.pl...

    > konie schroniły się w stajni i ani myślą by wyłazić na mróz aby skuter
    > odpalić.

    Ej! Nie czytacie co chłop pisze....
    Przecierz wyraźnie widać że ma wskazówkę do wymiany

  • 6. Data: 2012-02-20 08:40:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    patryk18370 napisał(a):
> [...]
    > wskazówka nagle opada i nawet jak nacisnę ten przycisk od rozrusznika to
    > i tak nic nie słychać że chce odpalić. Niewiem co sie stało.

    Ewidetenie ucieka Ci paliwo przy hamowaniu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2012-02-20 15:44:05
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "solo" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Eee tam na pych i będzie dobrze:)

    Co Ty! Katalizator mu się zapcha.

    Szymon

  • 8. Data: 2012-02-21 16:52:22
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wyłazić na mróz aby skuter odpalić. Jak się ociepli, koniki wyjdą, a aby
    > im pomóc można nieco prądu dodać, tak na zachętę ;-)

    Tak jak wędkarze prądem zachęcają robaki do opuszczenia gleby? ;)

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 9. Data: 2012-02-21 18:05:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Miałem prawie dokładnie taki sam objaw jak się klema odkręciła,ale u
    mnie gasł zegarek to pewnie nie to samo:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-02-21 18:08:23
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem prawie dokładnie taki sam objaw jak się klema odkręciła,ale u mnie
    > gasł zegarek to pewnie nie to samo:-P

    Ale na rence? Pewnie miałeś suche rence, nie przewodziło prundu...

    --
    Grzybol