  • 41. Data: 2010-07-17 21:14:40
    Temat: Re: SkutecznoĹ?Ä? klimatyzacji
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-15 15:20, Arek (G) pisze:

    > Zastanów się jeszcze raz. Poczytaj jak coś takiego działa. Wpisz może
    > słówko klimatronik/climatronic w google, albo poproś jakiegoś kolegę aby
    > zademonstrował.

    Klimatronik = dwustrefowość? Wot, ciekawostka...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 42. Data: 2010-07-19 17:00:59
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-17 21:14, Grejon pisze:

    > Klimatronik = dwustrefowość? Wot, ciekawostka...

    A ile stref potrzebujesz aby z czymś takim dać sobie radę:

    "Mam czasem podobnie, mnie jest gorąco bo słońce na mnie daje przez
    szybę jak głupie, a innym już zimno, bo jadą w cieniu."

    Przypuszczam, że każdy nawiew powinien mieć osobną regulację
    temperatury. "Wot, ciekawostka....":)

    Mimo wszystko proponuję użyć jakieś popularnej wyszukiwarki i poczytać
    cóż to takiego jest ten tajemniczy klimatronik.

    A.