  • 21. Data: 2010-07-13 22:42:36
    Temat: Re: Skuteczność klimatyzacji
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 21:39:33 +0200, DoQ napisał(a):

    > Nie. Moj organizm jest odporny na zmiany temperatur :)
    > W samochodzie lubie chłód :)

    No to zazdroszczę. Ja niedawno nieopatrznie ustawiłem za dużą różnicę i
    przez tydzień mnie kaszel męczył.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2010-07-13 22:43:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 13 Jul 2010 19:33:33 +0200, Seba napisał(a):

    > Alfiarze tak mają - jeżdżą jak emeryci, to się wręcz dogrzewać muszą.
    > A tacy lancisci ustawiają całorocznie 20-21 stopni i jest okiej ;)

    A wysiadasz czasem z tego auta? ;)

    27 przy zewnętrznej 33+ trudno nazwać dogrzewaniem :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2010-07-13 22:44:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Borys Pogoreło pisze:

    > No to zazdroszczę. Ja niedawno nieopatrznie ustawiłem za dużą różnicę i
    > przez tydzień mnie kaszel męczył.

    Niestety zeby mi nie bylo za dobrze, nie moge wypic zimnego piwka czy
    innego napoju duzymi lykami bo z miejsca dostaje zapalenia gardla :(

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2010-07-14 09:29:55
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-07-13 16:39, JanuSz pisze:

    > A skąd o tym wiesz? Auto sygnalizuje to jakoś?

    Ha, w Escorcie 1,6 16v 90KM po wlaczeniu sprezarki auto przestaje jechac
    do przodu :)
    Ale np. w mojej nowej zabawce zupelnie nie czuje tego czy sie sprezarka
    wlacza czy nie - zakladam jednak, ze przy +/- 6-7 stopni roznicy musi
    chodzic caly czas...

    --
    jarek

  • 25. Data: 2010-07-14 10:02:48
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Borys Pogoreło napisać:

    > A sam nie masz non-stop przeziębienia?
    > Ja przy takiej temperaturze ustawiam na 27-28C...

    Niedawno dokonałem ciekawej obserwacji na drodze.
    Dzieci (dwójka z tyłu) pod kocami, matka też opatulona
    i smarkająca w hustkę. Temp. na zewnątrz 35 stopni.
    Potem się dziwić, że o klimatyzacji mówią ZŁO...

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 26. Data: 2010-07-14 10:03:55
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Myjk napisać:

    > hustkę

    Auto-Pac! :P

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 27. Data: 2010-07-14 10:07:34
    Temat: Re: SkutecznoĹ?Ä? klimatyzacji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > i smarkająca w hustkę. Temp. na zewnątrz 35 stopni.
    > Potem się dziwić, że o klimatyzacji mówią ZŁO...

    Mam czasem podobnie, mnie jest gorąco bo słońce na mnie daje przez szybę jak
    głupie, a innym już zimno, bo jadą w cieniu.
    I co zrobisz, wyłączysz klimę?

  • 28. Data: 2010-07-14 10:20:55
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Cavallino napisać:

    > Mam czasem podobnie, mnie jest gorąco bo słońce na mnie daje przez
    > szybę jak głupie, a innym już zimno, bo jadą w cieniu. I co zrobisz,
    > wyłączysz klimę?

    Jeśli dwójka dzieci (no, ja mam tylko jedno) i żona,
    mają przetrwać taką podróż bez ew. konsekwencji
    -- to jak najbardziej. 3>1.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 29. Data: 2010-07-14 11:01:59
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-14 10:07, Cavallino pisze:

    > Mam czasem podobnie, mnie jest gorąco bo słońce na mnie daje przez szybę
    > jak głupie, a innym już zimno, bo jadą w cieniu.
    > I co zrobisz, wyłączysz klimę?

    Po to wymyślili klimatyzację automatyczną, którą montuje się już chyba w
    standardzie:) Odpowiednie szyby z jakimś tam filtrem promieni
    podczerwonych też dość mocno pomaga. To są takie szczegóły na które
    zwraca się w europejskich samochodach, koreańskich gdzie liczy się tylko
    cena to już niekoniecznie:)

    A.

  • 30. Data: 2010-07-14 11:34:59
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-14 11:01, Arek (G) pisze:

    > Po to wymyślili klimatyzację automatyczną, którą montuje się już chyba w
    > standardzie:)

    Dwustrefową chciałeś powiedzieć.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi