  • 21. Data: 2012-03-07 09:05:44
    Temat: Re: Skuteczność Ceramizerow
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-06 21:57, AZ pisze:

    > Skutecznośc jest taka w jaką jest w stanie uwierzyć kupujący. Jak
    > myślisz czemu tych
    > super hiper substancji nie dodają do olejów producenci owych?

    Załóżmy, że to działa jaki interes miałby mieć producent aby to lać?

    A.

  • 22. Data: 2012-03-07 09:19:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/07/2012 09:05 AM, Arek wrote:

    > Załóżmy, że to działa jaki interes miałby mieć producent aby to lać?

    Producent oleju. Jaki interes? Ano taką, że na jego oleju samochody by
    jeździły całe wieki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2012-03-07 09:35:28
    Temat: Re: Skuteczno?? Ceramizerow
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-03-06 17:55, kowtow pisze:
    > Przegladalem aukcje i zauwazylem ze te wynalazki bardzo dobrze sie sprzedaja
    > Czy ktos to stosowal i moze potwierdzic sens profilaktycznego uzycia w nowym
    > samochodzie przy przebiegu okolo 25 000

    jak zona miala AX'a 1.5D, to aplikowalem ceramizer przy ok 200kkm.
    AX zostal sprzedany jak mial > 350kkm.
    Dalej jezdzi gdzies po Krakowie - wiec juz pewnie przebil 400kkm.

    Silnik przy 350kkm byl nadwyraz zwawy - sam nie przypuszczalem, ze ten
    silnik pociagnie 170km/h (tak twierdzil kupujacy).
    Silnik palil w przedziale 3.2-4.5l/100km po Katowicach i GOP.

    Ale do nowego silnika bym tego chyba nie zastosowal...

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2012-03-07 11:28:56
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Bardzo świadoma wypowiedź, szczególnie w kontekście żywotności pojazdów
    > cywilnych sprzedawanych od jakiegoś czasu oraz dodatków używanych
    > w sprzęcie wojskowym...
    >

    > BTW - to nie kosztuje 30zł...

    Akurat z wojskiem nie jest tak jak piszesz i jak się nieświadomym wydaje. W
    wojsku począwszy od żołnierza na lotniskowcu kończąc, wszystko jest
    jednorazowe. I nikt tam się nie pierdoli z cudownymi wynalazkami
    przedłużającymi żywotność albo powodującymi zmniejszenie zużycia paliwa o 5%.

  • 25. Data: 2012-03-07 11:40:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.03.2012 11:28, kogutek pisze:
> [...]
    > jednorazowe. I nikt tam się nie pierdoli z cudownymi wynalazkami
    > przedłużającymi żywotność albo powodującymi zmniejszenie zużycia paliwa o 5%.

    Teraz to grubo dojebales. Glupis? Zobacz sobie sredni wiek np. floty
    USA. Wiesz kiedy byl zwodowany USS Enterprise? W 1960. I dalej plywa.
    Twierdzisz, ze nic nie remontowali od poczatku? Poszukaj sobie ile
    modernizacji przeszedl a pozniej nie pisz takich farmazonow.

  • 26. Data: 2012-03-07 12:05:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-07 09:19, AZ pisze:

    > Producent oleju. Jaki interes? Ano taką, że na jego oleju samochody by
    > jeździły całe wieki.

    Fakt myślałem o producentach samochodów.

    Ale producent oleju również nie ma w tym interesu. Obecnie ma kontrakt z
    producentem samochodów, że dostarcza mu litr oleju w cenie 1EU. Z tym
    specyfikiem litr musiałby skoczyć do powiedzmy 5EU (a może i więcej
    jeżeli to nie jest lipa). Księgowi producenta na taką informację
    wyciągają bezwiednie środkowy palec.

    A.

  • 27. Data: 2012-03-07 12:12:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał

> [...]
    >jednorazowe. I nikt tam się nie pierdoli z cudownymi wynalazkami
    >przedłużającymi żywotność albo powodującymi zmniejszenie zużycia

    Roznie bywa - jedni sie nie przejmuja, a inni przejmuja, bo licza ile
    to oszczednosci te 5% przyniesie.

    J.

  • 28. Data: 2012-03-07 12:12:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/07/2012 12:05 PM, Arek wrote:

> [...]
    > specyfikiem litr musiałby skoczyć do powiedzmy 5EU (a może i więcej
    > jeżeli to nie jest lipa). Księgowi producenta na taką informację

    Ale ja mówię o olejach sprzedawanych w detalu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-03-07 12:20:15
    Od: "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Producent oleju. Jaki interes? Ano taką, że na jego oleju samochody by
    > jeździły całe wieki.

    No wlasnie, cale wieki. I pewnie jeszcze bez wymiany. A to sie producentowi
    oleju wcale to, a wcale nie kalkuluje.

    X.

  • 30. Data: 2012-03-07 12:41:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-07 12:12, J.F pisze:
    > Użytkownik "kogutek" napisał

    > Roznie bywa - jedni sie nie przejmuja, a inni przejmuja, bo licza ile to
    > oszczednosci te 5% przyniesie.

    Nie wiem kto się nie przejmuje, ale sprzęt to ma być jak najdłużej
    sprawny, odporny na różne problemy oraz w miarę możliwości łatwo
    naprawialny. Jednorazowy może być szeregowy żołnierz, ale już taki
    ze stosownym wykształceniem/wiedzą już nie jest jednorazowy.
    O lotniskowcach to już nawet nie wspomnę (no, ale to kogutek napisał,
    więc mnie nie dziwi) - amerykańskie typu Nimitz (te najstarsze) mają
    prawie po 40 lat i jak najbardziej są remontowane itd. Dodam, że
    tam niekoniecznie będzie się liczyć oszczędność 5%, a sprawność mimo
    sporych uszkodzeń. W samochodzie cywilnym jak stracisz olej to
    jazda bez niego przez 100 kilometrów może być uważany za marketingowy
    chwyt i głupotę, ale w warunkach bojowych możliwość przejechania
    przez 50 km bez oleju zdaje się będzie możliwością bardzo pożądaną...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.