  • Data: 2013-11-16 19:44:56
    Temat: Skończyła mi się bateria...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ... i nie wiem co zrobić ?

    Chodzi o 10-letnią baterię do HTC Blue Angel. Co prawda z telefonu od dawna
    nie korzystam do prowadzenia rozmów ale mam do niego stację dokującą więc
    stał sobie na biurku pokazując datę i godzinę. Miałem nadzieję, że przyjdzie
    mi do głowy jakieś ciekawe zainteresowanie, ale nie przyszło a sytuacja
    zmieniła się o tyle, że telefon zaczął się wyłączać po wyjęciu z podstawki,
    więc nie da się go już wykorzystać do niczego innego niż to stanie w
    podstawce.

    Widzę kilka możliwości:
    1. wymyślę pokazywanie jeszcze czegoś innego (wydaje mi się, że możnaby coś
    fajnego opracować np pokazywanie lokalizacji rodziny)
    2. kupię baterię za jakieś 50zł (tyko po co)
    3. sprzedam stację dokującą z telefonem lub bez a ewentualną pozostałość
    wyrzucę (rodzi się problem gdzie wywalić elektronikę i baterię)

    :-)