  • Data: 2016-01-19 12:26:17
    Temat: Skaner do negatywów 6x9 i mniejszych
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mój kolega poprosił mnie o znalezienie w internecie dobrego skanera do
    negatywów i slaidów o formacie 6x9 i mniejsze.
    Fundusz na ten cel ma nieograniczony.
    Jedynym kryterium jest to aby skanował rózne formaty z najlepszą jakoścą i
    możliwie dużą szybkościią. Oczywiście producentem powinna być jakaś znana z
    solidności firma. Znalazłem w internecie kilka produktów, na przykład:
    http://www.idealo.pl/cat/3252F4646739-4646773/skaner
    y.html?param.resultlist.sortKey=avgRating
    ale sam nie mam żadnego doświadczenia ze skanerami i trudno byłoby mi
    polecić cokolwiek.

    Czy ktoś z grupowiczów, mający doświadczenie ze skanerami mógłby zasugerować
    jakiś dobry skaner?

    --
    Tomasz