  • 11. Data: 2011-01-06 21:36:24
    Temat: Re: Skąd teraz się opłaca samochody ściągać
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-01-06 21:00, BearBag pisze:

    > Interesujące... a czasem nie Lukaemburg ? :)

    Nie. To blachy/ubezpieczenie jest z Litwy, bo taniej niż w Niemczech.
    Sprowadzający, kupują blachy/ubezpieczenie w Litwie, jadą do Niemiec,
    kupują auto i zakładają tymczasowe blachy litewskie (ubezpieczenie
    działa na terenie UE) -> przynajmniej o czymś takim czytałam w grudniu.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 12. Data: 2011-01-11 15:35:25
    Od: BearBag <b...@o...pl>

> [...]
    > kupują auto i zakładają tymczasowe blachy litewskie (ubezpieczenie
    > działa na terenie UE) -> przynajmniej o czymś takim czytałam w grudniu.

    A kto płaci za podróz na Litwe ewentualnie osobę która to tam zalatwia i
    wysyła? Że tez to się opłaci... na pewno nie przy jednej czy dwóch
    sztukach.

  • 13. Data: 2014-05-24 20:29:26
    Od: niepada <n...@g...com>

    On Monday, January 3, 2011 2:28:26 PM UTC+1, P wrote:
    > Widzę na autoscout24.pl że auta w niemczech raczej drogie.
    > Chyba że znacie lepszą stronę?
    > Skąd ludzie teraz auta ściągają? Szwecja?

    Zeby dorwac na autoscout czy mobile.de samochod w dobrej cenie trzeba skorzystac z
    programow do automatycznego powiadamiania o nowo publikowanych pojazdach jakich
    uzywaja ludzie sprowadzajacy pojazdy np. http://motoscanner.pl . Dzieki temu jestes w
    stanie dorwac auto w okazyjnych cenach.

  • 14. Data: 2014-05-25 08:55:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    4...@g...com
    *niepada* napisał(-a):

> [...]
    > skorzystac z programow do automatycznego powiadamiania o nowo
    > publikowanych pojazdach jakich uzywaja ludzie sprowadzajacy pojazdy

    Myślisz, że P po ponad trzech latach oczekuje jeszcze jakiejś
    odpowiedzi?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2014-05-25 11:57:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-25 08:55, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    4...@g...com

    > Myślisz, że P po ponad trzech latach oczekuje jeszcze jakiejś odpowiedzi?

    A ja sądzę, że próbował reklamować komercyjny portal :P

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2014-05-25 15:20:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 25 May 2014 11:57:35 +0200 osobnik zwany Adam napisał:

    > A ja sądzę, że próbował reklamować komercyjny portal :P

    a musicie mu pomagać cytując cały spam?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2014-05-25 17:05:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** masti pisze tak:

    > a musicie mu pomagać cytując cały spam?

    ok. Wszedłem na stronę z tego linku i dostałem wirusa. Zaszyfrował mi
    wszystkie zdjęcia na dysku :)

    --
    Piter

    nic nie póka nic nie stóka

  • 18. Data: 2014-05-26 10:38:05
    Od: z...@g...com

    > Skąd ludzie teraz auta ściągają? Szwecja?

    Z Danii - masz po vinie przebieg, u nas tylko siedzenia dokupujesz bo tam same
    ciężarówki :)

    ____
    grzech
    626