    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: l...@l...lon
    Subject: Skad pochodzi sygnal dzownienia?
    Date: 06 Apr 2011 13:41:54 GMT

    Witam,

    Skad pochodzi sygnał słyszany w słuchawce kiedy dzwonimy do kogoś nim ten
    ktoś podniesie słuchawkę?

    Czy jest to sygnał generowany przez moją centralę do której jestem
    podłączony czy centralę do której podłączony jest aparat do którego
    dzwonimy?

    Wydawało mi się, że to pierwsze, ale zuważyłem, że jeśli ten ktoś ma słabą
    linię i kiepsko go słychać, to również ten sygnał jest wcześniej byle jaki.
    A może tylko mi się zdawało?

    Pozdrawiam,
    Marcin

    --