  • 31. Data: 2009-06-14 12:22:59
    Temat: Re: Skšd darmowe dzwonki ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Jun 2009 13:54:35 +0200, PlaMa wrote:

    >Uno: dozwolony użytek. Kiedy nie udostępniasz to możesz do bólu ściągać
    >muzę i filmy

    IMO - zbyt szeroka interpretacja.
    Dozwolone to bedzie skopiowanie sobie kupionej plyty na swoj komputer
    lub telefon. Dozwolone jest pozyczenie ksiazki znajomemu, czy
    pokazanie filmu.

    A tak w kwestii formalnej - samo udostepnianie to jaki paragraf
    narusza ? Dopiero ten kto sciaga dokonuje przestepstwa tworzenia
    kopii. A udostepniajacy w tym momencie w przepstwie wspoldziala :-)

    >Due: Prawo autorskie jest czasowe. Po 70 czy iluś latach wygasa.

    Do utworu, czyli w tym przypadku melodii.

    Ale czy do wykonania utworu, wymyslonego 150 lat temu, nagranego 10
    lat temu przez ciagle zyjacego wykonawce tez ?

    J.

  • 32. Data: 2009-06-14 15:26:25
    Temat: Re: Skąd darmowe dzwonki ?
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    AU pisze:
    > Witam!
    >
    > Skąd można ściągnąć darmowe dzwonki na Nokię E51?
    > Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.
    >
    > Pozdrawiam
    > AU

    Moze http://www.zedge.net Dzwoniki, tapety, tematy i wiele innych
    rzeczy. Muzyka klasyczna tez sie tam znajduje :), no i wszystko za free.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 33. Data: 2009-06-14 17:39:02
    Od: "AU" <m...@m...com>

    > Moze http://www.zedge.net Dzwoniki, tapety, tematy i wiele innych rzeczy. Muzyka
    klasyczna tez sie tam znajduje :), no i wszystko
    > za free.

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam
    AU

  • 34. Data: 2009-06-14 21:02:42
    Od: "Endi" <h...@g...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał

    > A tak swoja droga - nie lepiej mid zamiast mp3 ?

    Chciałbyś mieć dzwonek w *.mid zamiast w *.mp3?
    I to sugerujesz komuś kto ma e51?

  • 35. Data: 2009-06-14 21:35:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    ztomasz pisze:

    > Moze http://www.zedge.net Dzwoniki, tapety, tematy i wiele innych
    > rzeczy. Muzyka klasyczna tez sie tam znajduje :), no i wszystko za free.

    Tu Microsoft udostępnił:
    http://www.istartedsomething.com/20090606/try-these-
    windows-7-ringtones/

    --
    animka

  • 36. Data: 2009-06-16 12:57:16
    Od: Marek Gorecki <m...@g...com>

    a ja proponuje wejść na platformę orange world. Jest tam dużo muzyki
    tapet etc. bezpośrednio na komórkę ściągasz. Zajrzyj i poszukaj, może
    coś sobie wyszukasz z motywem klasycznym choć to mało popularne
    klimaty jak mi się wydaje.

  • 37. Data: 2009-06-16 23:28:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marek Gorecki pisze:
> [...]
    > tapet etc. bezpośrednio na komórkę ściągasz. Zajrzyj i poszukaj, może
    > coś sobie wyszukasz z motywem klasycznym choć to mało popularne

    Straszne dziadostwo! Nie dość, że fatalne, płatne to w telefonie jeszcze
    trzeszczy.

    --
    animka

  • 38. Data: 2009-06-17 14:20:05
    Od: Marek Gorecki <m...@g...com>

    animka a może masz coś z telefonem? Ja ściągam już jakiś czas i
    jeszcze mi się nic nie działo. Czasami pojedynczy przypadek nie może
    świadczyć o ogóle.

  • 39. Data: 2009-06-17 14:21:22
    Od: Marek Gorecki <m...@g...com>

  • 40. Data: 2009-06-17 18:35:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marek Gorecki pisze:
    > animka a może masz coś z telefonem? Ja ściągam już jakiś czas i
    > jeszcze mi się nic nie działo. Czasami pojedynczy przypadek nie może
    > świadczyć o ogóle.

    Ściągnęłam (zapłaciłam) z Halo Granie i tak chrypiał, że wstyd było toto
    trzymać w telefonie. Na dodatek ta usługa płatna po 2 zł. m-cznie. Szkoda
    na to nawet 2 zł, więc odwolałam ta usługę.
    Natomiast jako dzwonek teraz ustawioną mam fajną piosenkę w mp3.

    --
    animka