-
1. Data: 2009-06-15 16:52:05
Temat: Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie
Od: Rafal M <r...@g...com>
Hej
Mam tel w simplusie (Twoj profil)
Wlasnie dostalem SMSa, ze moj moje konto musi byc aktywne aby profil
"do wszystkich" byl nadal aktywny.
Czy to, ze moje konto musi byc aktywne oznacza tylko, ze musze miec
srodki na koncie + mozliwosc wykonywania rozmow wychodzacych?
Pozdrawiam
Rafal
-
2. Data: 2009-06-15 17:41:50
Temat: Re: Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie
Od: T...@s...in.the.world
In article
<6...@a...goo
glegroups.com>,
Rafal M <r...@g...com> wrote:
> Hej
>
> Mam tel w simplusie (Twoj profil)
> Wlasnie dostalem SMSa, ze moj moje konto musi byc aktywne aby profil
> "do wszystkich" byl nadal aktywny.
>
> Czy to, ze moje konto musi byc aktywne oznacza tylko, ze musze miec
> srodki na koncie + mozliwosc wykonywania rozmow wychodzacych?
>
>
No wlasnie. Matka dostala podobnego SMSa - ze 'do wszystkich' konczy sie
jej za kilka dni. AFAIK ma jeszcze ze 200zl na koncie i waznosc konta do
jesieni.
O co tu chodzi???
Czyzby konczyla sie promocja z 'do wszystkich'?
TA