eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSimplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanieSimplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie
  • Data: 2009-06-15 16:52:05
    Temat: Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej

    Mam tel w simplusie (Twoj profil)
    Wlasnie dostalem SMSa, ze moj moje konto musi byc aktywne aby profil
    "do wszystkich" byl nadal aktywny.

    Czy to, ze moje konto musi byc aktywne oznacza tylko, ze musze miec
    srodki na koncie + mozliwosc wykonywania rozmow wychodzacych?


    Pozdrawiam
    Rafal

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: