  • 351. Data: 2010-12-20 14:03:06
    Temat: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Bredzisz ;) Ja do nawarki nałożyłem 200KG betonowych bloczków i jedzie
    jak marzenie.

  • 352. Data: 2010-12-20 22:50:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 09:09:46 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Nie o to pytałem.

    Ależ o to - ten sam element białkowy, te same warunki, jedynie inny
    samochód, różniący się osią napędową. I inny wynik.

    --
    ___________ (R)

  • 353. Data: 2010-12-20 22:51:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 08:07:42 +0100, J.F. napisał(a):

    > Bo to tez sie robi odwotnie - nie w gaz, tylko w hamulec :-)

    A myślisz, że nie próbowałem?

    --
    ___________ (R)

  • 354. Data: 2010-12-20 22:51:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 09:10:47 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Widać FWD jest dla kierowców, a nie dla posiadaczy prawa jazdy ;-P

    Zapraszam, pokażesz jak się kontroluje poślizg na lodzie :D

    --
    ___________ (R)

  • 355. Data: 2010-12-20 22:52:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 09:12:14 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A skąd wziąłeś siłę do obrócenia samochodu?

    Wystarczyło puścić gaz i lekko skręcić kierownicę.

    --
    ___________ (R)

  • 356. Data: 2010-12-20 22:59:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-20, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Ależ o to.

    Nie o to.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 357. Data: 2010-12-20 23:10:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Dec 2010 21:08:51 +0100, Artur Maśląg wrote:

    >Oczywiście, że nie wystarcza - to są opowieści z mchu i paproci.
    >Jednemu z RWD wystarcza zdjęcie nogi z gazu, drugi z FWD opowiada, że
    >zdjęcie nogi z gazu nie spowoduje poślizgu itd...

    No, zazwyczaj nie powoduje. Wrecz bym powiedzial ze wyprowadza z tego
    czym tak koledzy strasza - gdy auto chce na zewnatrzna na zakrecie.

    >Eeeee - no co Ty? Tutaj wyprowadzanie z poślizgów przy odchyleniu
    >od kierunku jazdy 90 stopniu to też coś normalnego ;)

    No bo normalne. Tylko czasem sie udaje, ale to dlatego ze kierowca d*
    :-)

    J.

  • 358. Data: 2010-12-20 23:12:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Dec 2010 00:35:52 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >No patrz, ja dzisiaj po godzinie ćwiczeń wyciągałem Berlingo z poślizgu
    >bocznego ponad 45 stopni od kierunku jazdy.

    No widzisz - daje sie, tylko lacznik trzeba poprawic :-P

    A teraz pocwicz jeszcze godzine i powiedz czy miales stutecznosc 100%
    :-P

    J.

  • 359. Data: 2010-12-20 23:39:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 23:12:50 +0100, J.F. napisał(a):

    > No widzisz - daje sie, tylko lacznik trzeba poprawic :-P
    >
    > A teraz pocwicz jeszcze godzine i powiedz czy miales stutecznosc 100%
    > :-P

    Ćwiczyłem ponad dwie.

    --

  • 360. Data: 2010-12-21 00:09:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-20, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Wystarczyło puścić gaz i lekko skręcić kierownicę.

    Czyli "bez dodania gazu i kontry" w praktyce oznacza "hamujemy silnikiem
    i kręcimy kierownicą w niewłaściwą stronę". No nie dziwne, że Ci
    samochód tańczy :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski