  • 21. Data: 2016-04-29 18:55:20
    Temat: Re: Silniczek + przekładnia do uchylania okna foliowca
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-04-29 o 09:08, ww pisze:

    > To gówno zatrzymuje się po dotknięciu osi ! Mam silników krokowych duży
    > karton a drugiego takiego szajsu nie widziałem.
    Użyłem kiedyś takich w ilości 2 szt.
    Żeby palcami go zatrzymać muszę mocna ścisnąć. TAKI silniczek kręci
    śrubą, która dołączona jest bezpośrednio do osi silnika. W ryglu
    stalowym wklejona jest śruba M6 i śruba kręcąc steruje tym ryglem
    (płaskownik stalowy 20mm x 5mm x 100mm), przesuw o 30mm. Od roku daje
    rade. Trwałości nie znam.
    To ma nie dać w okienku ramkowym i folią czy tam jakąś pleksi?

  • 22. Data: 2016-05-02 11:53:20
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-04-29 o 18:55, Jawi pisze:

    > Użyłem kiedyś takich w ilości 2 szt.
    > Żeby palcami go zatrzymać muszę mocna ścisnąć. TAKI silniczek kręci
    > śrubą, która dołączona jest bezpośrednio do osi silnika.

    Kupiłem to do pewnego projektu gdzie wymagana siła jest naprawdę
    niewielka. Potem się okazało, że podobny projekt już ktoś zrealizował
    i sądząc po opisie był z silnika tak samo niezadowolony.