  • 1. Data: 2010-08-03 01:08:20
    Temat: Siemens S65 oszalał
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Uruchomiło się samoczynnie przewijanie w joysticku i nie działa ustawienie
    joysticka do dołu dodatkowo boczne przyciski przestały chodzić (regulacja
    głośności). Klawisz z czerwoną słuchawką też już szwankuje włącza telefon
    ale potem już nie słychać dźwięku przy przyciśnięciu i nie działa. Co to
    może być?

  • 2. Data: 2010-08-03 07:36:47
    Temat: Re: Siemens S65 oszalał
    Od: jalboss <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-03 03:08, rageofhonor pisze:
> [...]
    > szwankuje włącza telefon ale potem już nie słychać dźwięku przy
    > przyciśnięciu i nie działa. Co to może być?
    starość :)

  • 3. Data: 2010-08-03 07:47:10
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 3-08-10 3:08, rageofhonor pisze:
> [...]
    > szwankuje włącza telefon ale potem już nie słychać dźwięku przy
    > przyciśnięciu i nie działa. Co to może być?

    Miałem podobne objawy w 6600, część klawiszy przestała działać. Koleś w
    serwisie stwierdził że naprawa całkowicie nieopłacalna.

    --
    ALEX Alpha

  • 4. Data: 2010-08-03 08:02:34
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    rageofhonor pisze:
> [...]
    > szwankuje włącza telefon ale potem już nie słychać dźwięku przy
    > przyciśnięciu i nie działa. Co to może być?

    Podskocz do najbliższego muzeum, na pewno mają części zamienne z kilku
    egzemplarzy wystawowych.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 5. Data: 2010-08-03 08:15:47
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-08-2010 o 03:08:20 rageofhonor <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > szwankuje włącza telefon ale potem już nie słychać dźwięku przy
    > przyciśnięciu i nie działa. Co to może być?

    A jak tam wygląda ta płytka na której są klawisze, może coś tam nawłaziło,
    może wilgoć. Spróbuj przeczyścić.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?