-
1. Data: 2010-08-02 22:39:18
Temat: Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
Od: M <m...@g...com>
Kilka dni temu przeniosłem numer z Simplusa do Play Fresh, i teraz
niektórzy mają problem z dodzwonieniem się do mnie - słyszą dziwny
komunikat "zbliża się termin ważności konta, prosimy o doładowanie".
Co ciekawe, jak na razie wygląda że dotyczy to abonamentów Plusa (2
różnych), nie dotyczy zaś Plusa prepaid (Simplus, Mix), nie ma też
problemu z dodzwonieniem się z Ery, Orange czy stacjonarnego TP. Sam
dodzwaniam się wszędzie (również do tych problematycznych abonentów
Plusa) bez przeszkód.
W dniu przenoszenia dokładnie ten sam komunikat słyszałem gdy sam
próbowałem zadzwonić z przenoszonego Simplusa (nie dało się, choć
sprawdzany kodem termin ważności konta nadal był wyświetlany dość
odległy, a przychodzące jeszcze działały). Spotkał się ktoś jeszcze z
podobnym problemem? Moim zdaniem problem jest raczej po stronie Plusa
i niemogący się do mnie dodzwonić abonenci Plusa powinni składać
reklamacje - dobrze myślę? Przenoszenie numeru to w końcu już nie
nowość, raczej wszystko powinno już być dopracowane...
-
2. Data: 2010-08-03 07:27:21
Temat: Re: Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
Od: TJE <g...@g...pl>
M napisał(a):
> Kilka dni temu przeniosłem numer z Simplusa do Play Fresh, i teraz
> niektórzy mają problem z dodzwonieniem się do mnie - słyszą dziwny
> komunikat "zbliża się termin ważności konta, prosimy o doładowanie".
> Co ciekawe, jak na razie wygląda że dotyczy to abonamentów Plusa (2
> różnych), nie dotyczy zaś Plusa prepaid (Simplus, Mix), nie ma też
> problemu z dodzwonieniem się z Ery, Orange czy stacjonarnego TP. Sam
> dodzwaniam się wszędzie (również do tych problematycznych abonentów
> Plusa) bez przeszkód.
>
> W dniu przenoszenia dokładnie ten sam komunikat słyszałem gdy sam
> próbowałem zadzwonić z przenoszonego Simplusa (nie dało się, choć
> sprawdzany kodem termin ważności konta nadal był wyświetlany dość
> odległy, a przychodzące jeszcze działały). Spotkał się ktoś jeszcze z
> podobnym problemem? Moim zdaniem problem jest raczej po stronie Plusa
> i niemogący się do mnie dodzwonić abonenci Plusa powinni składać
> reklamacje - dobrze myślę? Przenoszenie numeru to w końcu już nie
> nowość, raczej wszystko powinno już być dopracowane...
To jest zdecydowanie problem Plusa. Jak miałem simplusa który nigdy nie
był przenoszony też kilka razy tak miałem, że dzwoniący do mnie słyszeli
informację o konieczności doładowania karty.
-
3. Data: 2010-08-07 11:15:33
Temat: Re: Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
Od: M <m...@g...com>
Mimo przeniesienia numeru, Plus wiecznie żywy - nadal przychodzi od
nich spam SMSowy że "istnieje techniczna możliwość aktywacji usługi
wynaturzenia w plusie" czy jakoś tak, SimPlus w miejscu numeru
nadawcy. A wydawałoby się, że przenosząc numer w końcu się tego
pozbędę... (ze strony Play, pod tym względem jak na razie spokój)
Obie sprawy (niemożność dodzwonienia się z abonamentów Plusa oraz spam
SMSowy) zgłoszone mailem do bok@ - ciekawe czy cokolwiek odpowiedzą i
czy odpowiedź będzie na temat ;)