eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-08-02 22:39:18
    Temat: Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
    Od: M <m...@g...com>

    Kilka dni temu przeniosłem numer z Simplusa do Play Fresh, i teraz
    niektórzy mają problem z dodzwonieniem się do mnie - słyszą dziwny
    komunikat "zbliża się termin ważności konta, prosimy o doładowanie".
    Co ciekawe, jak na razie wygląda że dotyczy to abonamentów Plusa (2
    różnych), nie dotyczy zaś Plusa prepaid (Simplus, Mix), nie ma też
    problemu z dodzwonieniem się z Ery, Orange czy stacjonarnego TP. Sam
    dodzwaniam się wszędzie (również do tych problematycznych abonentów
    Plusa) bez przeszkód.

    W dniu przenoszenia dokładnie ten sam komunikat słyszałem gdy sam
    próbowałem zadzwonić z przenoszonego Simplusa (nie dało się, choć
    sprawdzany kodem termin ważności konta nadal był wyświetlany dość
    odległy, a przychodzące jeszcze działały). Spotkał się ktoś jeszcze z
    podobnym problemem? Moim zdaniem problem jest raczej po stronie Plusa
    i niemogący się do mnie dodzwonić abonenci Plusa powinni składać
    reklamacje - dobrze myślę? Przenoszenie numeru to w końcu już nie
    nowość, raczej wszystko powinno już być dopracowane...


  • 2. Data: 2010-08-03 07:27:21
    Temat: Re: Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
    Od: TJE <g...@g...pl>

    M napisał(a):
    > Kilka dni temu przeniosłem numer z Simplusa do Play Fresh, i teraz
    > niektórzy mają problem z dodzwonieniem się do mnie - słyszą dziwny
    > komunikat "zbliża się termin ważności konta, prosimy o doładowanie".
    > Co ciekawe, jak na razie wygląda że dotyczy to abonamentów Plusa (2
    > różnych), nie dotyczy zaś Plusa prepaid (Simplus, Mix), nie ma też
    > problemu z dodzwonieniem się z Ery, Orange czy stacjonarnego TP. Sam
    > dodzwaniam się wszędzie (również do tych problematycznych abonentów
    > Plusa) bez przeszkód.
    >
    > W dniu przenoszenia dokładnie ten sam komunikat słyszałem gdy sam
    > próbowałem zadzwonić z przenoszonego Simplusa (nie dało się, choć
    > sprawdzany kodem termin ważności konta nadal był wyświetlany dość
    > odległy, a przychodzące jeszcze działały). Spotkał się ktoś jeszcze z
    > podobnym problemem? Moim zdaniem problem jest raczej po stronie Plusa
    > i niemogący się do mnie dodzwonić abonenci Plusa powinni składać
    > reklamacje - dobrze myślę? Przenoszenie numeru to w końcu już nie
    > nowość, raczej wszystko powinno już być dopracowane...

    To jest zdecydowanie problem Plusa. Jak miałem simplusa który nigdy nie
    był przenoszony też kilka razy tak miałem, że dzwoniący do mnie słyszeli
    informację o konieczności doładowania karty.


  • 3. Data: 2010-08-07 11:15:33
    Temat: Re: Przeniesienie Simplus -> Play Frash, dziwny problem
    Od: M <m...@g...com>

    Mimo przeniesienia numeru, Plus wiecznie żywy - nadal przychodzi od
    nich spam SMSowy że "istnieje techniczna możliwość aktywacji usługi
    wynaturzenia w plusie" czy jakoś tak, SimPlus w miejscu numeru
    nadawcy. A wydawałoby się, że przenosząc numer w końcu się tego
    pozbędę... (ze strony Play, pod tym względem jak na razie spokój)
    Obie sprawy (niemożność dodzwonienia się z abonamentów Plusa oraz spam
    SMSowy) zgłoszone mailem do bok@ - ciekawe czy cokolwiek odpowiedzą i
    czy odpowiedź będzie na temat ;)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: