  • 1. Data: 2002-02-08 15:00:33
    Temat: Siec w Konstancine!
    Od: "Gibon" <k...@s...pl>

    Witam!
    Miesykam w Konstancinie i poszukuje jakiegos szybkiego lacza z internetem.
    Co moglibyscie mi doradzic?
    Za wszelkie info z gory dzieki
    Pozdro
    Gibon

  • 2. Data: 2002-02-13 12:47:09
    Temat: Re: Siec w Konstancine!
    Od: "mielony" <l...@z...pl>

    > Miesykam w Konstancinie i poszukuje jakiegos szybkiego lacza z internetem.
    > Co moglibyscie mi doradzic?

    NETIA (łącze przez Telie) używam połączenia stałego 144Kbps chodzi
    rewelacyjnie szybko ,
    dużo szybciej jak moje drugie łacze w Warszawie 512Kbps (zigzag - też przez
    Telie)
    a swoją drogą dlaczego taka różnica
    lm

  • 3. Data: 2002-02-13 14:05:48
    Od: Mariusz Krukowski <k...@i...pl>

    mielony wrote:

    > NETIA (łącze przez Telie) używam połączenia stałego 144Kbps chodzi
    > rewelacyjnie szybko

    W jakiej jest technologii (xDSL?) i jaka jest cena?