  • 1. Data: 2002-02-08 15:00:14
    Temat: Domena kielce.pl i WHOIS
    Od: Grzegorz Bystrzynski <g...@d...pl>

    Sorki jesli troche OT, ale nie za bardzo wiedzialem gdzie sie spytac.
    Jest sobie poddomena zarejestrowana w domenie kielce.pl (np
    foo.kielce.pl). Niestety dane, ktore przekazuje whois z www.dns.pl sa
    bledne. Nie mam pojecia, kto rejestrowal ta poddomene (to bylo jakis
    czas temu), tak czy inaczej podal bledne dane. Teraz pojawia sie
    problem: gdzie zglosic sie o zmiane tego wpisu? Od razu mowie, ze NASK
    nie obsluguje kielce.pl (http://www.dns.pl/dns-regiony.html). Nslookup
    twierdzi, ze domena kielce.pl zajmuje sie Politechnika Swietokrzyska:
    AUTHORITY RECORDS:
    -> kielce.pl
    nameserver = sabat.tu.kielce.pl
    ttl = 72919 (20h15m19s)
    -> kielce.pl
    nameserver = eden.tu.kielce.pl
    ttl = 72919 (20h15m19s)
    -> kielce.pl
    nameserver = bilbo.nask.org.pl
    ttl = 72919 (20h15m19s)
    Zeby bylo smieszniej, NASK pojawia sie w listingu (ale to kij, bo
    pewnie jako support). whois.dns.pl nie podaje danych personalnych.
    Wiec do kogo mam sie zglosic? W akcie desperacji mailnalem na
    r...@s...tu.kielce.pl (chwilowo bez odpowiedzi).
    Jesli ktos ma jakies informacje na ten temat, bede bardzo wdzieczny.

    Z powazaniem

    Grzegorz Bystrzynski

  • 2. Data: 2002-02-08 21:18:32
    Temat: Re: Domena kielce.pl i WHOIS
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    On Fri, 8 Feb 2002 15:00:14 +0000 (UTC),
    Grzegorz Bystrzynski <g...@d...pl> wrote:
> [...]
    > bledne. Nie mam pojecia, kto rejestrowal ta poddomene (to bylo jakis
    > czas temu), tak czy inaczej podal bledne dane. Teraz pojawia sie
    Jakie dane?
    Jaką poddomene w kielce.pl pokazuje NASKowy whois?

    > Jesli ktos ma jakies informacje na ten temat, bede bardzo wdzieczny.
    Problem polega na tym, ze niebardzo wiem, na jaki temat 8-(

    --
    Dariusz Sznajder

  • 3. Data: 2002-02-09 18:36:46
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Hello

    Grzegorz Bystrzynski wrote:

    Hmmmm... Moze od drugiej strony: kto placi za domene kielce.pl? Napewno
    ten "ktos" bedzie wiedzial kto placi za poddomene w tej domenie i sie
    sprawa wyjasni. Takie podejscie wymaga jednak oficjalnych dzialan.

    --
    Szymon Dowkontt
    http://www.mb.w.pl

  • 4. Data: 2002-02-11 12:25:43
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    On Sat, 9 Feb 2002 18:36:46 +0000 (UTC),
    Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl> wrote:
    > Hmmmm... Moze od drugiej strony: kto placi za domene kielce.pl? Napewno
    > ten "ktos" bedzie wiedzial kto placi za poddomene w tej domenie i sie
    > sprawa wyjasni. Takie podejscie wymaga jednak oficjalnych dzialan.
    To wiadomo. Politechnika.
    Pytanie - co trzeba poprawiać, bo tego nie wiem 8-(

    --
    Dariusz Sznajder