  • 1. Data: 2002-02-07 13:41:29
    Temat: CO i JAK?
    Od: "KUBA" <g...@b...gnet.pl>

    Witam!
    MAm pytanie co trzeba zrobic zeby moc udostepniac internet?
    Chodzi oto ze chce zalozyc firme ktora bedzie udostepniala internet na
    osiedlu domkow jednorodzinnych ,ale chce zrobic to wszystlko legalnie.
    slyszalem ze mozna zalozyc jakies stowarzyszenie i w miare legealnie to
    robic?
    POzdrawiam
    KUBA

  • 2. Data: 2002-02-08 14:59:29
    Temat: Re: CO i JAK?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.pl>

    KUBA <g...@b...gnet.pl> wrote:
    > Witam!
    Witam :)

    > MAm pytanie co trzeba zrobic zeby moc udostepniac internet?
    1) Sotosowne pozwolenia
    2) Zaplecze ksiegowe
    3) Zorientowanego admistratora
    4) Sensowny plan

    > Chodzi oto ze chce zalozyc firme ktora bedzie udostepniala internet na
    > osiedlu domkow jednorodzinnych ,ale chce zrobic to wszystlko legalnie.
    W jaki sposob chcesz rozprowadzac Inetrnet?

    > slyszalem ze mozna zalozyc jakies stowarzyszenie i w miare legealnie to
    > robic?
    I tak musisz miec zgode spoldzielni :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 3. Data: 2002-02-12 14:22:23
    Od: "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam>

    > I tak musisz miec zgode spoldzielni :)

    Na osiedlu domków jednorodzinnych rzadko jest spółdzielnia :>

  • 4. Data: 2002-02-12 14:57:38
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    "Mateusz\(Amkacz\)" <a...@i...pl.nospam> wrote:
    > Na osiedlu domków jednorodzinnych rzadko jest spółdzielnia :>
    Wbrew pozorom nie :))) Znam przynajmniej 3 taki przypadki.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki