  • 11. Data: 2010-02-10 07:02:37
    Temat: Re: Sieć PC i telewizor LCD 42"
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 23:19:00 +0100, zielony bazyliszek napisał(a):

    > Hmm, to dalej nie rozumiem czemu i tak 100 plnow wiecej wychodziw
    > polskim sklepie....

    VAT?

    BTW potwierdzam - bardzo miłe urządzenie. Prawie bez wad.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 12. Data: 2010-02-10 07:22:36
    Temat: Re: SieÄ&#65533;PC i telewizor LCD 42"
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Gil pisze:
    > Generalnie wszystkie net-playery to świetny sprzęt. Ten segment rynku się
    > dopiero rozwija. Zwykle jest możliwość aktualizacji firmare. Odczytują prawie

    I ciekawe jak długo się będzie rozwijać. Bo w zasadzie do
    oglądania filmów wystarczy odtwarzacz płyt DVD i BlueRay.
    Koncernom medialnym będzie bardzo nie na rękę, że istnieje
    urządzenie do odtwarzania materiału HD z dysku twardego
    (czyli potencjalnie skopiowanego z "legalnego" nośnika).

    Osobiście z kolei nie widzę sensu wielkiego. Dysk twardy
    1 TB zmieści zawartość 40 płyt BlueRay, nie stanowi zatem
    ani wielkiej oszczędności miejsca fizycznego, ani wielkiego
    wzrostu wygody. Z DVD jest nieco lepiej tylko, tu już moż-
    na mówić o zmieszczeniu 100-120 płyt.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2010-02-10 08:23:16
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Michal Kawecki napisał:

    > VAT?

    w UE obowiazuje VAT, wiec ceny w EUR sa z VATem. NAjwyzej nie z 22% a
    np. z 18%.

    JA bym raczej stawial na pazernmosc polskich sprzedawcow.

  • 14. Data: 2010-02-10 09:10:01
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > BTW potwierdzam - bardzo miłe urządzenie. Prawie bez wad.

    Prawie bez.... czyli jakie way są???

    Jak z zrzucaniem plików wideo lub audio z zewnętrznego źródła na coś
    takiego; np z kamery, dyktafonu, czy aparatu cyfrowego-da się bezpośrednio?

    Bartek

  • 15. Data: 2010-02-10 11:00:15
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>

    Użytkownik "zielony bazyliszek" <b...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:hktqe6$67h$1@news.onet.pl...

    > w UE obowiazuje VAT, wiec ceny w EUR sa z VATem. NAjwyzej nie z 22% a np.
    > z 18%.
    >
    > JA bym raczej stawial na pazernmosc polskich sprzedawcow.

    No oczywiście, bo w Polsce filantropizm w handlu jest demokratyczną
    powinnością.

    --
    rb

  • 16. Data: 2010-02-10 11:00:52
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Mariusz pisze:
    > Witam,
    > Mam w domu małą sieć na kilka komputerów, w niej dysk sieciowy Synology. W
    > salonie stoi telewizor LCD 42". Jak rozwiązać technicznie, jakie są
    > potrzebne urządzenia żeby oglądać na telewizorze pliki wideo z dysku ? Da
    > się tak ?

    A gdybyś był trochę bardziej oldschoolowy to zainteresuj sie
    stacjonarnym BR: LG BD390 - wszystkomający i jeszcze jak trzeba to
    płytkę też przeczyta:) A xtreamer swoją drogą rządzi:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 17. Data: 2010-02-10 11:03:32
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Radosław Sokół rzecze:

    > Koncernom medialnym będzie bardzo nie na rękę, że istnieje
    > urządzenie do odtwarzania materiału HD z dysku twardego
    > (czyli potencjalnie skopiowanego z "legalnego" nośnika).

    Ale na szczęście (jeszcze?) są firmy, które problemy
    koncernów medialnych mają gdzieś, za to chcą zarobić.
    Dzięki nim mamy np. odtwarzacze dvd olewające regiony
    czy telewizory czytające pliki multimedialne z napędu
    usb. I to moim zdaniem jest przyszłość- po co komu
    dodatkowy grat, zajmujący miejsce i szumiący (napędy
    optyczne czy HDD), kiedy wystarczy pendrive lub odbiornik
    mediów nadawanych strumieniowo z komputera.

    Chyba, że osoby stanowiące polskie prawo (a raczej "lewo")
    będą dalej chodzić na smyczy rzeczonych koncernów- wtedy
    możemy się doczekać uznania takich rozwiązań za nielegalne...

> [...]
    > ani wielkiej oszczędności miejsca fizycznego, ani wielkiego
    > wzrostu wygody. Z DVD jest nieco lepiej tylko, tu już moż-

    Poniekąd wygodniej jest mieć na dysku x filmów wybieranych
    pilotem z menu, niż grzebać po szafie, wyciągać z okładki
    i wsadzać w paszczę napędu. No i pozostaje kwestia trwałości płyt.
    Ale w sumie faktycznie wielkich oszczędności miejsca tu szukać
    nie należy.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 18. Data: 2010-02-10 14:16:08
    Od: "Marconelli" <m...@N...go2.pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Prawie bez.... czyli jakie way są???

    Mi najbardziej brakuje gapless playback dla audio, no ale u mnie stosunek
    wykorzystania tego urządzenia dla muzyki / filmów jest mniej więcej 80% /
    20%

    > Jak z zrzucaniem plików wideo lub audio z zewnętrznego źródła na coś
    > takiego; np z kamery, dyktafonu, czy aparatu cyfrowego-da się
    > bezpośrednio?
    >
    > Bartek

    Nie powinno byc problemu jeśli zewnetrzne źródło jest widziane jako napęd
    USB, jest funkcja COPY

    pzdr,
    Marconelli

  • 19. Data: 2010-02-10 14:33:35
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Robbo napisał:

    > No oczywiście, bo w Polsce filantropizm w handlu jest demokratyczną
    > powinnością.

    Oczywiscie ze nie jest, ale handwocy zaopatruja sie w hurtowniach, a tam
    ceny sa nizsze niz polkowe w detalu.

    Wyobraz sobie co by bylo gdyby wszyscy sprzedawcy kupowali w detalu po
    cenach detalicznych i dorzucali marze, zeby nei bylo filantropow tak jak
    piszesz.

    A tutaj sprawa wyglada tak, jakby polscy sprzedawcy kupowali w detalu po
    99EUR i sprzedawali z marza. Czemu nei moga kupowac w hurcie? Aaaa bo im
    sie nie chce pewnie.

    No i w ten sposob juz polowe ciekawych rzeczy co mam kupilem w
    niemczech, czy innym kraju europejskim, gdzie cena z dostawa nawet sporo
    nizsza niz u nas bez dostawy.

    I w ten sposob zarabiaja zagraniczniaki, nie Polacy, ktorzy za duza
    marze sobie licza... To im towar schodzic nie bedzie....

  • 20. Data: 2010-02-10 17:07:17
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > ani wielkiej oszczędności miejsca fizycznego, ani wielkiego
    > wzrostu wygody. Z DVD jest nieco lepiej tylko, tu już moż-

    BR czy DVD dużo nie wejdzie, ale DIVXów po 700 MB albo 1,4GB już całkiem
    sporo, a szczególnie te drugie mają zupełnie sympatyczną jakość.

    Całkowicie wystarczającą aby podpiąć do tego projektor SVGA za 1500 PLN
    albo XGA za 2000 PLN i przyjemnie sobie oglądać.

    Pzdr,
    Kuba