-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Seba <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Shoei XR 1000 - paruje skubaniec.
Date: Sun, 13 Mar 2011 19:21:42 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <p...@4...net>
Reply-To: s...@g...pl
NNTP-Posting-Host: 87.99.52.65
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1300040511 6152 87.99.52.65 (13 Mar 2011 18:21:51 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Mar 2011 18:21:51 +0000 (UTC)
X-User: sebsob
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:636343
[ ukryj nagłówki ]Hej,
mam od dwóch sezonów XR-1000 (kupiony w naszej sieci dealerskiej, z
pinlockiem) i o ile użytkowanie go latem można uznać za w miarę wygodne,
tak np. poranne dojazdy do pracy w chłodniejsze czy bardziej wilgotne
dni staje się lekką udręką. Szybka po prostu sobie paruje - pinlock w
prawym dolnym rogu szybki "przepuszcza". Regulowałem tegoż pinlocka (jak
i drugiego - rzecz się dzieje na dwóch różnych szybkach i dwóch różnych
pinlockach) tymi zaczepami na szybce, oddawałem go już *DWA* razy na
gwarancji celem likwidacji tego utrapienia i efektu zero. Odebrałem go w
ubiegłym tygodniu po drugiej "naprawie", pojeździłem dzisiaj (słoneczko,
temp. mocno dodatnie) i na każdym dłuższym postoju na światłach obaszar
zaparowania szybki się powiększał. Po dłuższej jeździe wentylacja robiła
swoje i obszar pary się zmniejszał, ale przecież nie o to chodzi.
Droga "Przyjaciółko" - co z tym fantem zrobić? Gdzie uderzyć z tym
problemem (do tej pory zawoziłem kask do lokalnego dealear u mnei na wsi
i ona wysyłał paczkę gdzieś dalej)? Pamiętam, że kiedyś ktoś z naszego
oddziału Shoeia udzialał się na grupie - może mógłby mi wskazać jak tą
sprawę skutecznie załatwić?
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.11 19:27 Swidr
- 13.03.11 23:48 Nikanor
- 14.03.11 00:22 marider
- 14.03.11 06:40 Seba
- 14.03.11 08:42 J_K_K
- 17.03.11 16:27 []v[]artec
- 17.03.11 19:23 duddits
- 21.03.11 06:39 Seba
- 21.03.11 06:39 Seba
- 26.03.11 15:33 Meri
- 26.03.11 18:35 Tytus
- 27.03.11 09:36 zefir
- 27.03.11 09:43 Meri
- 27.03.11 13:45 Tytus
- 27.03.11 13:56 Tytus
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=