  • Data: 2011-03-27 09:36:21
    Temat: Re: Shoei XR 1000 - paruje skubaniec.
    Od: zefir <z...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2011 19:35, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Meri"
    > Ja mam ten sam problem z tym, że u mnie parowanie pojawiło się po
    >
    > Czemu sam nie walczysz kolego???
    > Byc moze dlatego ze zadna firma nie daje gwarancji na szybe i antyfoga i
    > nawet sredniointeligentna malpa nie wpadlaby na pomysl zeby zadac zwrotu
    > kasy za kask w ktorym paruje wizjer.
    > Gratuluje. Jestes pierwszy

    Czy Ty się dobrze czujesz? Podstawowym i jedynym zadaniem pinlocka jest
    ochrona wizjera przed parowaniem. Jeśli nie działa jak należy to psim
    obowiązkiem sprzedawcy jest doprowadzenie do tego by działał lub zwrot
    kasy. Gwarancja to może nie obejmować zarysowań albo uszkodzeń
    mechanicznych stworzonych przez użytkownika. Tylko średniointeligentny
    konsument nie wpadł by na pomysł, żeby żądać poprawnego działania
    zakupionego towaru.

    Seba, jeśli jeszcze nie minęły dwa lata od zakupu powołaj się na
    niezgodność towaru z umową i niech Ci wymieniają szybkę albo pinlocka
    albo cały kask.

    --
    pzdr.
    zefir