  • 11. Data: 2013-05-24 11:52:26
    Temat: Re: Sferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    1...@n...neostrada.pl

    > Pisz. Najepiej z grubej rury dowal, bo to dotyczy wszystkich operatorów, a
    > nie tylko Sferii :P

    Oj, nie rób ze mnie ostatniego chama! :) Finezji, panie, trzeba, finezji, w
    białych rękawiczkach to zrobić :) I nie poplamić się przy tym, a skutek
    osiągnąć... Przyp... każdy potrafi :)

  • 12. Data: 2013-05-24 13:14:38
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    operator zmienił pewne zapisy, bo zmieniły się regulacje państwowe
    sam z siebie nie zmienił warunków twojej umowy
    a ty bezkarnie chcesz zerwać zawartą umowę

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 13. Data: 2013-05-24 13:24:57
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.05.2013 13:14, zlotowinfo pisze:
    > operator zmienił pewne zapisy, bo zmieniły się regulacje państwowe
    > sam z siebie nie zmienił warunków twojej umowy
    > a ty bezkarnie chcesz zerwać zawartą umowę

    Niech interweniuje w biurze poselskim, czemu takie ustawy uchwalają.

  • 14. Data: 2013-05-24 16:59:39
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    > operator zmienił pewne zapisy, bo zmieniły się regulacje państwowe
    > sam z siebie nie zmienił warunków twojej umowy
    > a ty bezkarnie chcesz zerwać zawartą umowę

    Właśnie nie! (Wirtualnie) chcę ją zerwać jak najbardziej zgodnie z prawem,
    ale klauzula w stylu, że dzięki zmianie nie wydymamy cię, ale jednak cię
    wydymamy (czy wstaw tu dowolne inne słowo) wygląda trochę nie teges...
    Usiłuję dociec, czy operator nie nadużywa tu swojej dominacji wobec klienta,
    żeby nie wyszło jak tu:
    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=dgmBU38zE10&t=9m
    50s.
    Poza tym wspominałem - w Sferii nie wiąże mnie żadna lojalka i mogę właśnie
    bezkarnie umowę zerwać - przez jej wypowiedzenie w terminie ustawowym.

  • 15. Data: 2013-05-24 17:43:11
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niech interweniuje w biurze poselskim, czemu takie ustawy uchwalają.

    Wierzysz w duchy, że ich to obchodzi?
    Cóż, skoro operatorowi nie zależy na wizerunku... wisi mi to. Padną? Mam
    zwykłą komórkę. Uważam, że wypadało by się ukłonić do abonenta przy takiej
    sprawie.
    Ja tu po prostu widzę działanie trochę w stylu Pobie(s)raczka -
    wykorzystanie faktu, ze abonent pewnie doczyta do połowy, ze może rozwiązać
    umowę, ale już nie dociągnie do miejsca, że będzie za to płacić. To może ja
    też tak zagram, kasa się przyda...
    Drążę tak, bo chcę mieć stuprocentową pewność (wiem, że to nierealne, ale
    dążyć do tego chyba należy), że druga strona umowy postępuje ze mną fair.
    Jeśli oni ze mną fair, to ja z nimi fair. Po prostu. I cała to filozofia.

  • 16. Data: 2013-05-24 17:51:24
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli oni ze mną fair, to ja z nimi fair. Po prostu. I cała to filozofia.

    Jeszcze, nie dopisałem - to, że dzieje się to niejako w majestacie prawa, to
    nie znaczy od razu, ze ma mi się to podobać. Wręcz przeciwnie. Nie podoba
    się i to bardzo, czego nie zamierzam ukrywać.

  • 17. Data: 2013-05-24 20:14:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl>

    > Właśnie wyjąłem list ze skrzynki, w ktorym Sferia pisze, że w związku z
    > nowelizacją Ustawy, abonent może się wypiąć na Sferię, nawet jeśli ma
    > lojalkę.

    Bo może, zwraca tylko część rabatów

  • 18. Data: 2013-05-24 20:17:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl>

    >..
    > 4. Nie widzę powodu, aby nie przestrzegać umowy. I nie to mam firmie za
    > złe, tylko to, co już napisałem. Jeśli ich notka, że w związku ze zmianą
    > możesz rozwiazać lojalkę, ale wtedy zapłacisz karę nie jest klauzulą
    > niedozwoloną, to się odpimpam.

    Nie zapłacisz kary tylko zwrócisz ulgi. Takie prawo obecnie mamy.

  • 19. Data: 2013-05-24 20:19:26
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.05.2013 17:43, Anerys pisze:
    /../

    > Wierzysz w duchy, że ich to obchodzi?

    SKoro ustawę przeforsowali to obchodzi.

  • 20. Data: 2013-05-24 20:26:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > operator zmienił pewne zapisy, bo zmieniły się regulacje państwowe
    > sam z siebie nie zmienił warunków twojej umowy
    > a ty bezkarnie chcesz zerwać zawartą umowę

    To operator wymawia warunki umowy a nie klient.