eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...Re: Sferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...
    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Sferia, czyli można się wypiąć, ale nie można, bo karę naliczą...
    Date: Fri, 24 May 2013 16:59:39 +0200

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
    news:knni30$bpu$1@node2.news.atman.pl...
    > operator zmienił pewne zapisy, bo zmieniły się regulacje państwowe
    > sam z siebie nie zmienił warunków twojej umowy
    > a ty bezkarnie chcesz zerwać zawartą umowę

    Właśnie nie! (Wirtualnie) chcę ją zerwać jak najbardziej zgodnie z prawem,
    ale klauzula w stylu, że dzięki zmianie nie wydymamy cię, ale jednak cię
    wydymamy (czy wstaw tu dowolne inne słowo) wygląda trochę nie teges...
    Usiłuję dociec, czy operator nie nadużywa tu swojej dominacji wobec klienta,
    żeby nie wyszło jak tu:
    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=dgmBU38zE10&t=9m
    50s.
    Poza tym wspominałem - w Sferii nie wiąże mnie żadna lojalka i mogę właśnie
    bezkarnie umowę zerwać - przez jej wypowiedzenie w terminie ustawowym.