  • 21. Data: 2011-07-12 23:04:42
    Temat: Re: Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

> [...]
    >
    > Odcinkowy pomiar prędkości musi być na odcinku na którym obowiązuje
    > stałe ograniczenie prędkości.
    > Biorąc pod uwagę rozmieszczenie bramek nie uda się tego zrobić w terenie
    > zabudowanym, a poza terenem zabudowanym ograniczenia są takie, że
    > dodając do nich zapisane w rozporządzeniu 10km/h tolerancji trudno
    > będzie złapać mandat jadąc ciężarówką.
    >
    > Coś mi się też wydaje że viatoll nie będzie częścią systemu pomiaru
    > prędkości - nawet chyba nie jest to w tą stronę legalizowane.
    > Do odcinkowego pomiaru prędkości to będą chyba inne bramki.

    Nieprawda że musi być odcinek na którym obowiązuje ograniczenie prędkości. Na
    odcinku 30 kilometrów masz dwa ograniczenia do 40 o długości 6 kilometrów o
    dwa 70 o długości 3 kilometrów. Na reszcie 110. W jakim czasie taki 30
    kilometrowy odcinek powinien przejechać samochód? I nie ważne czy osobowy czy
    ciężarowy. Takie zadanie da radę rozwiązać uczeń podstawówki. Jak to coś
    rozpoznaje numery, robi zdjęcia i ma zegar to można z tym zrobić wszystko. Na
    przykład czy ma ubezpieczenie OC albo przegląd. Od wyobraźni zależy w jakie
    funkcje można to wyposażyć.

  • 22. Data: 2011-07-12 23:52:10
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Lip, 23:04, "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Nieprawda e musi by odcinek na kt rym obowi zuje ograniczenie pr dko ci. Na
    > odcinku 30 kilometr w masz dwa ograniczenia do 40 o d ugo ci 6 kilometr w o
    > dwa 70 o d ugo ci 3 kilometr w. Na reszcie 110. W jakim czasie taki 30
    > kilometrowy odcinek powinien przejecha samoch d? I nie wa ne czy osobowy czy
    > ci arowy.

    Jesli te 6km to suma dlugosci odc. z ogr 40 i 3 to suma ... z ogr.
    70, to mozna przejechac caly z predkoscia ponad 90km/h i nie dostanie
    sie mandatu ;) ciezarowki niby szybciej i tak nie pojada ;)

    WS

  • 23. Data: 2011-07-13 00:29:55
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    WS <L...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > 70, to mozna przejechac caly z predkoscia ponad 90km/h i nie dostanie
    > sie mandatu ;) ciezarowki niby szybciej i tak nie pojada ;)

    Ale osobowe pojadą. Wskaż jeden powód dlaczego system nie miałby rejestrować
    ruchu samochodów osobowych. Tylko nie pisz`że w tv powiedzieli że to do
    ciężarówek zrobili.

  • 24. Data: 2011-07-13 00:36:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 13 Lip, 00:29, "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Ale osobowe pojadą. Wskaż jeden powód dlaczego system nie miałby rejestrować
    > ruchu samochodów osobowych

    viaBOXów nie maja (na chwile obecna ;) )

    WS

  • 25. Data: 2011-07-13 01:23:28
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    WS <L...@c...pl> napisał(a):

    > rejestrowa=E6
    >
    > viaBOX=F3w nie maja (na chwile obecna ;) )
    >
    > WS

    I według Ciebie brak pudełka uniemożliwia zrobienie zdjęcia. Ciekawe jak.
    Patrz wymyśliłeś sposób na uniknięcie opłaty dla ciężarówek. Wystarczy nie
    mieć pudełka albo wywalić z niego bebechy i już nie liczy i nie fotografuje.
    Tylko że bez pudełka albo z popsutym pudełkiem też liczy i fotografuje. Chyba
    jakoś inaczej to działa. Dam sobie fiuta w talarki pociąć że jak wóz
    drabiniasty będzie miał pasującą do wzorca tablicę rejestracyjną to system też
    go zarejestruje. Tylko nic nie policzy o ile nie będzie to tablica ciężarówki.

  • 26. Data: 2011-07-13 06:18:53
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-07-13 00:29, kogutek pisze:

    > Ale osobowe pojadą. Wskaż jeden powód dlaczego system nie miałby rejestrować
    > ruchu samochodów osobowych. Tylko nie pisz`że w tv powiedzieli że to do
    > ciężarówek zrobili.

    OK. Przechalem ten odcinek ze srednia 110km/h - w jakiej wysokosci
    proponujesz mandat dla takiego rozwiazania? Liczony od ktorego ograniczenia?

    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156
    gg:198909

  • 27. Data: 2011-07-13 09:06:56
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "bratPit[pr]" datowanym 12 lipca 2011 (15:22:58) napisano:

    > tego nie byłbym taki pewien, nie słyszałem całej wypowiedzi w reportażu w
    > radio ale zdaje się było o możliwościach identyfikacji tablic rej.
    > co zresztą by się zgadzało bo na bramkach viatola na południowym obejściu
    > Krakowa w okolicy zjazdu na Zakopiankę są kamery i inne ustrojstwa
    > pozawieszane,

    Ale już jadąć dalej A4 w stronę Tarnowa na bramkach wiszą tylko jakieś
    prostokątne ustrojstwa które na kamery nie wyglądają, tak samo na
    zakopiance

    --
    Javelin
    Kraków

  • 28. Data: 2011-07-13 09:41:26
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 13 Lip, 01:23, "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    > I według Ciebie brak pudełka uniemożliwia zrobienie zdjęcia. Ciekawe jak.

    Zdjecia robic moze, ale watpie, zeby automat rozpoznajacy numery
    dzialal w miare bezblednie, gdyz wtedy nie potrzebowali by tych
    "pudelek", a wydali juz ich 350tys. (to spora kasa raczej)

    Zreszta dziwie sie, ze nie zrobili tego na zasadzie rozpoznawania
    rejestracji - odpada wydawanie i kontrola viaBOXow, jesli ktos nie
    placi to maja cala historie przejazdow (moga sciagnac wraz z
    odsetkami), jesli ktos oszukuje zmieniajac/zaslaniajac tablice to
    automat rozpoznajacy obrazy po kilku przejazdach moze wyslac info
    bezposrednio do jakiegos patrolu gdzie toto aktualnie jedzie (wraz z
    fotka) :)

    No i osobowe mozna kontrolowac ;)

    > Patrz wymyśliłeś sposób na uniknięcie opłaty dla ciężarówek. Wystarczy nie
    > mieć pudełka albo wywalić z niego bebechy i już nie liczy i nie fotografuje.

    Pudelka ma kontrolowac ITD, wiec pewnie jakos im zglasza brak/
    niedzialajace????

    >Dam sobie fiuta w talarki pociąć że jak wóz
    > drabiniasty będzie miał pasującą do wzorca tablicę rejestracyjną to system też
    > go zarejestruje. Tylko nic nie policzy o ile nie będzie to tablica ciężarówki.

    Ja bym jednak nie ryzykowal ;) Jesli w wybor systemu zamieszani sa
    politycy (a zapewne sa) to nawet sprawne boxy moze toto "przegapic' :)

    WS

  • 29. Data: 2011-07-13 10:28:58
    Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ciężarowy. Takie zadanie da radę rozwiązać uczeń podstawówki. Jak to coś
    > rozpoznaje numery, robi zdjęcia i ma zegar to można z tym zrobić

    No i przejechał pacjent w czasie krótszym niż wynikało by z ograniczeń. Za
    przekroczenie o ile i którego ograniczenia wystawić mu mandat ? ;)

    Na post po zbóju zaprosił
    P.D.

  • 30. Data: 2011-07-13 11:00:15
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 12/07/2011 12:26, WS wrote:

    > gdzie? ;)
    >
    > wezmy 2 wieksze miasta: Krakow - Warszawa - przepisowo przejechac tej
    > trasy jeszcze chyba nikomu sie nie udalo ;) , autostrady tez nikt nie
    > spotkal...

    Viatoll jest ponoć tylko na autostradach, więc skoro żadnej nie
    spotykasz, to gdzie cię strzygą?

    Czepiasz się.

    --
    Pozdrawiam,