eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Darek <n...@p...maila.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Serwis Sony
    Date: Fri, 08 Feb 2013 19:26:59 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <kf3g14$l2q$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-79-175-214-171.cable.smsnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1360348004 21594 79.175.214.171 (8 Feb 2013 18:26:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Feb 2013 18:26:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1041609
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Moja Xperia S odmówiła pewnego dnia posłuszeństwa. Nie chciała się
    włączyć, po podłączeniu ładowarki przez kilka minut świeciła się dioda
    ładowania potem gasła. Nie reagowała na twardy reset (przycisk włączenia
    + volume up). Zaniosłem do salonu Orange, z uwagi na to że tel. z
    początku serii (miał żółte plamy na wyświetlaczu) zgłosiłem 2 usterki:
    nie włącza się i żółta plama. Konsultant - z fochem - przyjął reklamację
    i dopisał "ślady użytkowania" (chyba mu chodziło o ślady paluchów na
    wyświetlaczu - imo. stan telefonu bdb.)
    Po tygodniu telefon wraca nie naprawiony, gwarancja anulowana z powodu
    śladów zawilgocenia na płycie głównej (mam czarno-białe zdjęcie ze
    wskazaniem strzałkami miejsc).
    I teraz najlepsze - telefon się uruchomił i wydaje mi się że ma
    wymieniony wyświetlacz bo nie widzę już tych plam. Soft został wgrany
    Orange, dane na pamięci wyczyszczone. Ale nie działa karta SIM - mogę
    wbić kod ale otrzymuje komunikat - brak sim (tego uszkodzenia nie było).
    Ja to rozumuje w ten sposób - serwis coś tam podłubał a potem stwierdził
    zawilgocenie płyty głównej. Po czym albo coś popsuł albo założył
    jakiegoś dziwnego locka (czy to możliwe?)

    Są jakieś szanse że i uznają jednak reklamację? Bo według mnie to jakoś
    dziwnie wygląda. Oczywiście założyli plombę żeby nie zaglądać do płyty
    głównej w jakimś serwisie.
    Jak się będę odwoływał to muszę zapłacić za ekspertyzę - to skąd bez
    ekspertyzy wiedzą że zalanie? (telefonu nigdy nie zalałem)
    No i na pewno jak zlecą ekspertyzę to ekspert potwierdzi tezę zlecającego.
    Wnerwili mnie na maxa i nie wiem czy jeszcze wymuszę na nich naprawę bez
    ponoszenia kosztów.

    Ma ktoś radę na serwis Sony (w-support)?
    Nie mogę znaleźć maila do ich HQ

    Darek

    Ps. jaki jest koszt naprawy takiej usterki w jakimś serwisie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: