-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Darek <n...@p...maila.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Serwis Sony
Date: Fri, 08 Feb 2013 19:26:59 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 35
Message-ID: <kf3g14$l2q$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-79-175-214-171.cable.smsnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1360348004 21594 79.175.214.171 (8 Feb 2013 18:26:44 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Feb 2013 18:26:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
Thunderbird/17.0.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1041609
[ ukryj nagłówki ]Witam
Moja Xperia S odmówiła pewnego dnia posłuszeństwa. Nie chciała się
włączyć, po podłączeniu ładowarki przez kilka minut świeciła się dioda
ładowania potem gasła. Nie reagowała na twardy reset (przycisk włączenia
+ volume up). Zaniosłem do salonu Orange, z uwagi na to że tel. z
początku serii (miał żółte plamy na wyświetlaczu) zgłosiłem 2 usterki:
nie włącza się i żółta plama. Konsultant - z fochem - przyjął reklamację
i dopisał "ślady użytkowania" (chyba mu chodziło o ślady paluchów na
wyświetlaczu - imo. stan telefonu bdb.)
Po tygodniu telefon wraca nie naprawiony, gwarancja anulowana z powodu
śladów zawilgocenia na płycie głównej (mam czarno-białe zdjęcie ze
wskazaniem strzałkami miejsc).
I teraz najlepsze - telefon się uruchomił i wydaje mi się że ma
wymieniony wyświetlacz bo nie widzę już tych plam. Soft został wgrany
Orange, dane na pamięci wyczyszczone. Ale nie działa karta SIM - mogę
wbić kod ale otrzymuje komunikat - brak sim (tego uszkodzenia nie było).
Ja to rozumuje w ten sposób - serwis coś tam podłubał a potem stwierdził
zawilgocenie płyty głównej. Po czym albo coś popsuł albo założył
jakiegoś dziwnego locka (czy to możliwe?)
Są jakieś szanse że i uznają jednak reklamację? Bo według mnie to jakoś
dziwnie wygląda. Oczywiście założyli plombę żeby nie zaglądać do płyty
głównej w jakimś serwisie.
Jak się będę odwoływał to muszę zapłacić za ekspertyzę - to skąd bez
ekspertyzy wiedzą że zalanie? (telefonu nigdy nie zalałem)
No i na pewno jak zlecą ekspertyzę to ekspert potwierdzi tezę zlecającego.
Wnerwili mnie na maxa i nie wiem czy jeszcze wymuszę na nich naprawę bez
ponoszenia kosztów.
Ma ktoś radę na serwis Sony (w-support)?
Nie mogę znaleźć maila do ich HQ
Darek
Ps. jaki jest koszt naprawy takiej usterki w jakimś serwisie?
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.13 02:42 $heikh el $hah
Najnowsze wątki z tej grupy
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi