-
11. Data: 2015-07-23 11:27:49
Temat: Re: Serwis Brother
Od: szemrany <s...@o...off>
On Thu, 23 Jul 2015 11:08:03 +0200, earthwalker wrote:
> Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak
> wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za
> 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie
> sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba
> każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika
> tuszu?
> Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
> odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.
Wpakuj inny egzemplarz kartridża też ActiveJeta, może to on jest uwalony a
nie drukarka?
--
howgh
szemrany
"Trzeba z żywymi naprzód iść, po życie sięgać nowe,
a nie w uwiędłych laurów liść z uporem stroić głowę"
-
12. Data: 2015-07-23 11:30:53
Temat: Re: Serwis Brother
Od: "m..c." <t...@d...pl>
W dniu .07.2015 o 11:08 <earthwalker> pisze:
>> Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
>> pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
>> niewiadomo co jest.
>
> Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
> brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
> kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
> gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
> producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
> może uszkodzić czujnika tuszu?
> Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
> odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.
nadal potrzymuję swoje zdanie. mam tą drukarkę i na jednym zamienniku
chodziła na drugim nie chciała. oryginał zawsze wykrywał. w różnych
konfiguracjach którykolwiek kolor/czarny, a później przestał wykrywać inny
wykryty wcześniej kolor.
--
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
-
13. Data: 2015-07-23 21:34:36
Temat: Re: Serwis Brother
Od: "jakson" <j...@e...org>
> 4. Czy drukarkę należy wysłać z włożonymi kartridżami czy bez kartridży
> czy też z kartridzami wyjętymi z drukarki?
Jak chcesz, zeby przy okazji zalalo drukarke to wyslij z tuszami.
Zreszta w instrukcji obslugi wszystko powinno byc objasnione.
-
14. Data: 2015-07-25 22:47:25
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Hans Kloß <a...@g...com>
Am Mittwoch, 22. Juli 2015 19:16:55 UTC+2 schrieb earthwalker:
> Witam,
>
> Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
> mi czarnego kartridża.
> W związku z powyższym mam takie pytania:
> 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
> naprawy gwarancyjnej?
> 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
> 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
>
> Pozdrawiam!
Niestety, nie chcę Cię martwić, ale service Brother doskonale zna ten problem.
Nieoryginalne tusze przeciekają i uwalają fotodiodę, która rozpoznaje włożony
kartridż. Tak, że przy okazji żaden inny kartridż Ci nie pomoże. Producenci drukarek
są innego zdania niż ty: "Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na
tuszach, które kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów
więc nie wiem w czym może być problem. " Oni na tym zarabiają, a jak wyjaśniłem
powyżej, istnienie czipa. czy też nie nie ma nic wspólnego z Twoim problemem. Wyślesz
do serwisu i dostaniesz standardową w tym przypadku odpowiedź - tusz nieoryginalny
ZERO Gwarancji. Jedyne czego możesz spróbować, to reklamacja u producenta tuszu- Twój
problem jest spowodowany wadliwą konstrukcją pojemnika z tuszem i to oni są winny
awarii drukarki.
-
15. Data: 2015-07-26 12:31:50
Temat: Re: Serwis Brother
Od: <earthwalker>
Użytkownik "Hans Kloß" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:11b487c2-6611-4975-aaa1-
> Nieoryginalne tusze przeciekają i uwalają fotodiodę, która rozpoznaje
> włożony kartridż.
Z tego co zaobserwowałem to fotodioda jest powyżej otworu z tuszem. Zatem
jak tusz może zalać fotodiodę, chyba tylko w przypadku gdy drukarkę
postawimy do góry dnem, co w moim przypadku nie miało miejsca?
-
16. Data: 2015-07-27 12:42:16
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>
W dniu 2015-07-23 o 11:08, earthwalker pisze:
>> Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
>> pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
>> niewiadomo co jest.
>
> Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
> brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
> kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
> gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
> producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
> może uszkodzić czujnika tuszu?
> Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
> odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.
Reklamujesz drukarkę a nie tusze. Można przecież wyobrazić sobie
sytuację gdy oryginalne tusze się skończyły i pożyczasz je od kolegi.
Problem się pojawia, ale tusze musisz oddać. Moim zdaniem możesz więc
zanieść samą drukarkę do serwisu a ich psim obowiązkiem jest sprawdzić
co nawaliło.
Jeśli to serwis z "ludzka twarzą" to wsadzą ci swoje kartridze i na
poczekaniu wyeliminują problemy z tuszem. Podobną sytuację miałem kiedyś
w serwisie HP.
--
LP PL
-
17. Data: 2015-07-28 09:54:57
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Poldek <p...@i...eu>
earthwalker wrote:
>> Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
>> pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
>> niewiadomo co jest.
>
> Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
> brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
> kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
> gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
> producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
> może uszkodzić czujnika tuszu?
Wsadziłeś niewiadomo co, może być, że podróbka była na tyle kiepska, że
zrobiła zwarcie i spowodowała przepalenie jakiegoś elementu związanego z
wykrywaniem kartridża. Oszczędności polegające na używaniu
nieoryginalnych kartridży mogą się okazać kosztowne. Każdy producent
dużymi literami ostrzega przed wkładaniem nieoryginalnych kartridży.
Chcesz drukować tanio, to kup sobie drukarkę w rodzaju Epson L110 -
oryginalne tusze są śmiesznie tanie i starczają na baaardzo długo.
-
18. Data: 2015-07-29 09:51:50
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>
W dniu 2015-07-22 o 22:13, earthwalker pisze:
>> skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić
>> w sklepie w którym go kupiłeć.
> To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy
> ActiveJet, więc prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym
> pozostałe kolory drukarka widzi bez problemów.
>
>
>> ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.
> Drukarka to Brother MFC-J625DW
Moja dziewczyna ma podobny model i też raportowała problemy z
zamiennikami. Widać Brother jest zamiennikooporny. Z tym, że u niej
powrót do oryginalnych tuszy spowodował ustąpienie "dolegliwości".
--
LP PL
-
19. Data: 2015-07-31 22:54:29
Temat: Re: Serwis Brother
Od: "Kamil" <n...@t...pl>
Użytkownik <earthwalker> napisał:
> Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak
> wykrywania czarnego kartridża.
Skąd wiesz, że to wina drukarki? W większości przypadków oznacza to uszkodzony
wkład.
> Nie chcę kupować oryginalnego kartridża ...
To idź do wróżki, a majlepiej do jakiegoś serwisu gdzie wstawią sprawny atrament
i będziesz wiedział co jest wadliwe. A jeśli uzywasz zamienników to zapomnij o
gwarancji. Drukarka zapisuje w historii typ i nr fabryczny zamontowanego wkładu.
Pzdr