eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis Brother
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 1. Data: 2015-07-22 19:16:53
    Temat: Serwis Brother
    Od: <earthwalker>

    Witam,

    Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
    mi czarnego kartridża.
    W związku z powyższym mam takie pytania:
    1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    naprawy gwarancyjnej?
    2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?

    Pozdrawiam!


  • 2. Data: 2015-07-22 19:26:17
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: <earthwalker>

    Jeszcze jedno pytanko,
    4. Czy drukarkę należy wysłać z włożonymi kartridżami czy bez kartridży czy
    też z kartridzami wyjętymi z drukarki?


  • 3. Data: 2015-07-22 21:44:06
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w
    sklepie w którym go kupiłeć.

    ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.


  • 4. Data: 2015-07-22 22:13:40
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: <earthwalker>

    > skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w
    > sklepie w którym go kupiłeć.
    To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy ActiveJet,
    więc prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym pozostałe kolory
    drukarka widzi bez problemów.


    > ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.
    Drukarka to Brother MFC-J625DW


  • 5. Data: 2015-07-23 07:54:55
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: "m..c." <t...@d...pl>

    W dniu .07.2015 o 22:13 <earthwalker> pisze:

    witam.

    100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

    >> skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w
    >> sklepie w którym go kupiłeć.
    > To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy
    > ActiveJet, więc prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym
    > pozostałe kolory drukarka widzi bez problemów.
    >
    >
    >> ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.
    > Drukarka to Brother MFC-J625DW


    --
    Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/


  • 6. Data: 2015-07-23 09:39:14
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: <earthwalker>

    >100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

    Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które
    kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów więc
    nie wiem w czym może być problem.


  • 7. Data: 2015-07-23 09:39:20
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    earthwalker wrote:

    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?

    Tak.


  • 8. Data: 2015-07-23 09:54:47
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-22 o 19:16, earthwalker pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?

    Nawet będą, serwis jak zobaczy zamiennik od razu daje odmowę uznania
    gwarancji.

    Wymień tusz ACJ na nowy tam gdzie kupiłeś, każdy produkt może być wadliwy.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.


  • 9. Data: 2015-07-23 10:23:41
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    earthwalker wrote:
    >> 100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.
    >
    > Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które
    > kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów
    > więc nie wiem w czym może być problem.

    Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
    pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo
    co jest.


  • 10. Data: 2015-07-23 11:08:03
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: <earthwalker>

    > Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi
    > za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest.

    Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak
    wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za
    100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie
    sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba
    każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika
    tuszu?
    Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
    odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: