-
1. Data: 2015-07-22 19:16:53
Temat: Serwis Brother
Od: <earthwalker>
Witam,
Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
mi czarnego kartridża.
W związku z powyższym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
naprawy gwarancyjnej?
2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
Pozdrawiam!
-
2. Data: 2015-07-22 19:26:17
Temat: Re: Serwis Brother
Od: <earthwalker>
Jeszcze jedno pytanko,
4. Czy drukarkę należy wysłać z włożonymi kartridżami czy bez kartridży czy
też z kartridzami wyjętymi z drukarki?
-
3. Data: 2015-07-22 21:44:06
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w
sklepie w którym go kupiłeć.
ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.
-
4. Data: 2015-07-22 22:13:40
Temat: Re: Serwis Brother
Od: <earthwalker>
> skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w
> sklepie w którym go kupiłeć.
To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy ActiveJet,
więc prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym pozostałe kolory
drukarka widzi bez problemów.
> ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.
Drukarka to Brother MFC-J625DW
-
5. Data: 2015-07-23 07:54:55
Temat: Re: Serwis Brother
Od: "m..c." <t...@d...pl>
W dniu .07.2015 o 22:13 <earthwalker> pisze:
witam.
100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.
>> skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w
>> sklepie w którym go kupiłeć.
> To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy
> ActiveJet, więc prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym
> pozostałe kolory drukarka widzi bez problemów.
>
>
>> ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.
> Drukarka to Brother MFC-J625DW
--
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
-
6. Data: 2015-07-23 09:39:14
Temat: Re: Serwis Brother
Od: <earthwalker>
>100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.
Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które
kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów więc
nie wiem w czym może być problem.
-
7. Data: 2015-07-23 09:39:20
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Poldek <p...@i...eu>
earthwalker wrote:
> Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
> wykrywa mi czarnego kartridża.
> W związku z powyższym mam takie pytania:
> 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
> naprawy gwarancyjnej?
Tak.
-
8. Data: 2015-07-23 09:54:47
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2015-07-22 o 19:16, earthwalker pisze:
> Witam,
>
> Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
> wykrywa mi czarnego kartridża.
> W związku z powyższym mam takie pytania:
> 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
> naprawy gwarancyjnej?
Nawet będą, serwis jak zobaczy zamiennik od razu daje odmowę uznania
gwarancji.
Wymień tusz ACJ na nowy tam gdzie kupiłeś, każdy produkt może być wadliwy.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
-
9. Data: 2015-07-23 10:23:41
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Poldek <p...@i...eu>
earthwalker wrote:
>> 100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.
>
> Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które
> kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów
> więc nie wiem w czym może być problem.
Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo
co jest.
-
10. Data: 2015-07-23 11:08:03
Temat: Re: Serwis Brother
Od: <earthwalker>
> Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi
> za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest.
Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak
wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za
100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie
sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba
każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika
tuszu?
Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.