eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis BrotherRe: Serwis Brother
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Podmiot Liryczny <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Serwis Brother
    Date: Mon, 27 Jul 2015 12:42:16 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <mp51u8$k5b$1@node2.news.atman.pl>
    References: <55afd004$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <moorq1$nmp$1@node1.news.atman.pl>
    <55aff972$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@a...polcomm.com.pl>
    <55b09a20$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <moq8a9$ank$1@node1.news.atman.pl>
    <55b0aef2$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.205.14.141.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1437993738 20651 46.205.14.141 (27 Jul 2015 10:42:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jul 2015 10:42:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    In-Reply-To: <55b0aef2$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1244715
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-07-23 o 11:08, earthwalker pisze:
    >> Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
    >> pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
    >> niewiadomo co jest.
    >
    > Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
    > brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
    > kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
    > gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
    > producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
    > może uszkodzić czujnika tuszu?
    > Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
    > odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

    Reklamujesz drukarkę a nie tusze. Można przecież wyobrazić sobie
    sytuację gdy oryginalne tusze się skończyły i pożyczasz je od kolegi.
    Problem się pojawia, ale tusze musisz oddać. Moim zdaniem możesz więc
    zanieść samą drukarkę do serwisu a ich psim obowiązkiem jest sprawdzić
    co nawaliło.
    Jeśli to serwis z "ludzka twarzą" to wsadzą ci swoje kartridze i na
    poczekaniu wyeliminują problemy z tuszem. Podobną sytuację miałem kiedyś
    w serwisie HP.

    --
    LP PL


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: