  • Data: 2019-10-24 09:59:53
    Temat: Schemat elektryczny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Zepsuł mi się jeden z zamków - nie działało otwieranie i zamykanie czy to
    z pilota czy to z przycisku w samochodzie.

    Podjechałem do elektryka, ten w 3 minuty zlokalizował usterke na wiazce,
    zlutował i zrobione.

    Ale naszła mnie ciekawośc.

    W kostce do zamka sa 4 przewody.

    Na chłopski rozum jeden to sterowanie plusem otwierania / zamykania.
    Drugi to pewnie masa.
    A trzeci to pewnie jakas masa sygnalizujaca czy drzwi sa otwarte.
    A czwarta?

    Szukałem schematu w googlach pod hasłem: schemat elektryczny zamek ducato
    ale nie widze nic odpowiadajacego.

    Interesuje mnie to bo chetnie bym sobie dodatkowy przycisk dorobił który
    by udawał ze drzwi są zamkniete w razie potrzeby bo fiat nie przewidział
    opcji zamykania przedniej kabiny przy otwartych tylnich drzwiach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją