  • 1. Data: 2010-03-21 18:21:35
    Temat: SanDisk Cruzer Contour U3 8GB
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jak pozbyć się oprogramowania U3 w tym nośniku. Próbowałem narzędzi do
    formatowania pamięci flash (od HP i ze strony Hiren's BootCD),
    Próbowałem też usunąć MBR przy pomocy MBRWork'a ale po ponownym
    sformatowaniu soft U3 siedział nadal... (czyżby jakiś dodatkowy EEPROM
    wewnątrz pendrive'a?).

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-03-21 18:33:30
    Temat: Re: SanDisk Cruzer Contour U3 8GB
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** OMSON <o...@o...pl> wrote:

    > Jak pozbyć się oprogramowania U3 w tym nośniku.

    Na stronie SanDisk jest do tego narząd.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2010-03-21 18:48:44
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    http://u3.com/support/default.aspx#CQ3
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 4. Data: 2010-03-21 19:21:00
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    On 21 Mar, 19:48, Michal Kawecki <k...@o...px> wrote:

    > http://u3.com/support/default.aspx#CQ3

    Dzięki, po problemie. W sumie pominąłem najbardziej oczywistą metodę,
    jak soft od producenta. ;)

    Pzdr, OMSON