  • 1. Data: 2011-08-02 19:21:38
    Temat: Samsung Galaxy SII - GPS
    Od: Viking <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    wyjechalo mi sie poza granice kraju, wylaczylem w opcjach mozliwosc
    komunikowania sie tel w ramach roamingu z internetem ale co sie rowniez
    okazalo wszelkie gps padl rowniez. W htc gps dzialal niezaleznie czy
    polczenie z netem bylo czy nie da sie tak rowniez zmusic tego samsunga?

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 2. Data: 2011-08-02 20:23:46
    Temat: Re: Samsung Galaxy SII - GPS
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-08-02 21:21, Viking wrote:
> [...]
    > okazalo wszelkie gps padl rowniez. W htc gps dzialal niezaleznie czy
    > polczenie z netem bylo czy nie da sie tak rowniez zmusic tego samsunga?

    Czy korzystales z nawigacji online?

  • 3. Data: 2011-08-02 21:07:32
    Od: Viking <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    On Tue, 02 Aug 2011 22:23:46 +0200, atm wrote:

    > Czy korzystales z nawigacji online?

    to moje drugie zapytanie:)
    nie kozystalem z nawigacji wcale bo nie musialem, ale probowalme sie
    zlokalizowac na paru mapach i dostalem ze to niemozliwe mimo ze np mapa
    byla wgrana
    a drugie pytanie jaka jest dobra nawigacja na androida?

  • 4. Data: 2011-08-02 22:40:09
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > byla wgrana
    > a drugie pytanie jaka jest dobra nawigacja na androida?

    Przez jakis czas meczylem sie z Sygic Aura, mam jak najgorsze
    doswiadczenia. Program w dosc nietypowy sposob wytycza trase a od
    pewnego czasu regularnie wyklada system na SGS. Nie jestem jedyny,
    na ich forum jest watek ze skargami z tego powodu.
    Niedawno Kupilem CoPilot Live Europe. poki co bardzo dobrze sie sprawdza
    i jest o wile bardziej przymyslany. Oba oczywiscie sa offline.
    Kilkanascie dni temu przeczytalem informacje, ze Polska jest juz
    obslugiwana przez nawigacje Googla, ktora masz zapewne firmowo
    zainstalowana, tyle ze to online.

  • 5. Data: 2011-08-03 09:22:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-03 00:40, atm pisze:

> [...]
    > pewnego czasu regularnie wyklada system na SGS. Nie jestem jedyny,
    > na ich forum jest watek ze skargami z tego powodu.

    Oprocz Aury jest tez normalny Sygic (ten w przeciwienstwie do Aury
    dziala OK)

    Z innych nagigacji offline na androida: Navigon, iGo

> [...]
    > Kilkanascie dni temu przeczytalem informacje, ze Polska jest juz
    > obslugiwana przez nawigacje Googla, ktora masz zapewne firmowo

    a moze ma ktos doswiadczenia z nawigacja jaka jest preinstalowana na HTC
    Desire Z ?

    Probowalem tego uzywac - ale jakos bardzo pokrecone i malo intuicyjne.
    Nawet nazwy nie znam, bo nigdzie wprost producent nie podaje.
    Wchodzi sie w to przez 'Panel samochodowy' lub 'Locations'.
    Wyglada jakby bylo zintegrowane z HTC Sense (bo z roznych miejsc sa do
    tego odnosniki (footprints), mapy offline mozna sciagnac z calego swiata)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2012-02-05 21:52:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 03 Aug 2011 11:22:13 +0200, AL wrote:
    > a moze ma ktos doswiadczenia z nawigacja jaka jest preinstalowana na HTC
    > Desire Z ?

    U mnie na Sensation, ale to chyba to samo.

    > Probowalem tego uzywac - ale jakos bardzo pokrecone i malo intuicyjne.
    > Nawet nazwy nie znam, bo nigdzie wprost producent nie podaje.
    > Wchodzi sie w to przez 'Panel samochodowy' lub 'Locations'.

    Ja kilka razy z tym jechałem, po prostu ok. Ale odniesienie mam tylko do
    recznego Garmina, wiec prosze na to brac poprawke ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns