  • 41. Data: 2014-04-29 01:50:46
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Bóg nie chce -- powiedział,
    > [i że szukanie pomocy u Budzika nie jest poprawnym
    > rozwiązaniem mojego problemu]

    No to chociaż tyle pomógł... :)

  • 42. Data: 2014-04-29 03:24:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A według Ciebie?
    > Bo to było Twoje określenie.
    > Chętnie się dowiem...

    Nie byłeś gorliwym zwolennikiem półgroszówki -- być może
    dlatego wyrobiłem o Tobi złe zdanie, które po jakimś czasie
    urastania ;) minęło się z rzeczywistością? :) Niezupełnie.
    Obok tego, że nie byłeś fanem półgroszówki, ogólnie ścinałeś
    mnie, czy raczej usiłowałeś to robić.

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    Budzik>>> Przykro mi, nie odpowiem, bo nie jestem w stanie
    Budzik>>> przebrnąć przez twój sposób wypowiadania się.

    > cóż, nie wiem komu jeszcze...
    > Poza tym to nie przykrość

    Budzik -- plączesz się w zeznaniach. :)
    Reszty zatem nie czytam. Najpierw zdecyduj się, czy Ci przykro, czy nie.

    Mój sposób wypowiadania nie był karkołomnym:

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > Przykro mi, nie odpowiem, bo nie jestem w stanie
    > przebrnąć przez twój sposób wypowiadania się.

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > ROTFL

    Ja też turlam się ze śmiechu, gdy mi przykro...

    Ponadto czasami ;) po prostu burzyłeś to, co budowaliśmy na
    grupie bankowej -- dobre relacje z bankami. (dobre dla nas,
    nie dla banków) Broniłeś mBanku, Polbanku, Meritum, Pocztowego...

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > Dorzucę swoje 3 grosze.
    > Dopóki sprawa dotyczy 3 groszy - proponuję nic o tym nie myśleć. :)

    Niby masz swoje zasługi:

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > jak zwykle kłamał...

    I ja tak uważam.

    Ale (jak widać) dłużej pamiętam rany niż ich kojenie. ;)

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Bankomat a bankomat w okienku to jakaś róznica?

    bankomat
    bankomat w banku
    bankomat w okienku
    bankomat w galerii handlowej
    bankomat w przejściu podziemnym...

    Coś w tym jest. ;) Toż elektryczne krzesło nie jest tożsame z krzesłem. ;)

    Może Niesłusznie Cię osądziłem aż tak surowo (słowami 'jak
    zwykle') a może Twoje posty zawierają drugie dno tak zwane:

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > myle sie, czy na pececie juz otrzymałes odpowiedz?

    Mylisz się. Ponadto nawet gdybym tam otrzymał odpowiedź, subiektywne
    oceny na pececie nie muszą się pokrywać z subiektywnymi z tej grupy. :)

    Jakbyś zabraniał mi szukania odpowiedzi na nurtujące mnie wówczas pytanie. :)
    Jakbyś zachęcał innych do nieodpowiadania mi na moje pytanie dotyczące nagrywarki.

    Jesteś kulturalny w swych wypowiedziach? Nie używasz brzydkich słów?
    Owszem, ale... ;)

    Poszły się co?...

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ale aku juz dawno poszły się wiec temat nieaktualny.

    IMO miałeś na swej uwadze brzydkie słowo.
    Poniżej nawet użyłeś brzydkiego -- bez ,,pobudzenia''. :)

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > Aha, czyli w małych sklepach pracownikcy zapierdzielają 8 godzin i nie ma
    > żadnych wolnych chwil a molochy nie potrafią zoptymalizować czasu pracy
    > pracowników. Ciekawe, ciekawe...

    Należysz do ludzi drażniących otoczenie (aby wykazać w tym otoczeniu
    zło, którego rzekomo Ci brak?) i zarazem czyszczących swoje wypowiedzi
    ze ,,zbędnych'' słów. (ale choć tych słów nie widać -- zostaje tak
    zwana atmosfera wypowiedzi)

    Innych ludzi wprowadzasz w stan ,,pobudzenia'', siebie ukazujesz
    w dobrym świetle, choć czasami wychodzi nieco inaczej.

    ?Jesteś? tu jak pewien kulturalny i obyty muzyk, który na scenie
    przepięknie kłania się, uśmiecha, urzeka, ale prywatnie -- życzy
    mi paraliżu. :) Dlaczego tak życzy? Bo uważa, iż staję (stawałem)
    mu na jego drodze do pieniędzy. :)

    Niedawno zastanowiłem się nad tym, czy bym ,,polubił'' na nowo tego
    muzyka. Pomyślałem, że nie -- właśnie dlatego, że na scenie udaje
    kulturalnego, podczas gdy w istocie jest (jakby to określić) niemiły. ;)

    -=-

    Tak czy siak -- Animka IMO napisała coś mądrego, nie głupiego i nie
    należało ścinać jej wypowiedzi na pniu tak zwanym, czepiając się
    jakiegoś dziwnego błędu, którego najprawdopodobniej nie wdziała
    i którego nie popełniła.

    W swoich postach ukazujesz zło ,,tego świata'' tkwiące gdzieś
    poza Tobą. :) Tymczasem ono jest w Tobie nie gdzieś obok Ciebie.

    I aby było jasne -- nie chcę być obrońcą Animki,
    która nader chętnie wchodzi w ,,stan pobudzenia''. ;)

    Problem jednak polega na tym, że ona z trudem panuje
    nad sobą, a Ty -- celowo jątrzysz, udając niewiniątko. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2014-04-29 10:21:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > urastania ;) minęło się z rzeczywistością? :) Niezupełnie.
    > Obok tego, że nie byłeś fanem półgroszówki, ogólnie ścinałeś

    Hmm, w ogóle nie pamietam sprawy :)))

    > "Budzik" 0...@b...poznan.pl
    >
    > Budzik>>> Przykro mi, nie odpowiem, bo nie jestem w stanie
    > Budzik>>> przebrnąć przez twój sposób wypowiadania się.

    No i? Wyraziłem tylko swoje zdanie.
    Nie jestem chyba tutaj jedyny, który uważa, że delikatnie trollujesz :)
    I czasami nie starcza cierpliwości, żeby z całego słowotoku wyciągnąć
    sedno.
    Zeby nie było - tez tak czasem mam. Ale staram się z tym walczyc.

    > "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > Ja też turlam się ze śmiechu, gdy mi przykro...

    Skoro dla ciebie zwrot "przykro mi, nie odpowiem" jest rzeczywistym
    wyrażeniem odczuwania smutku a nie tylko zwrotem grzecznosciowym...

    > Ponadto czasami ;) po prostu burzyłeś to, co budowaliśmy na
    > grupie bankowej -- dobre relacje z bankami. (dobre dla nas,
    > nie dla banków) Broniłeś mBanku, Polbanku, Meritum, Pocztowego...

    mbanku - bardzo możliwe.
    Pocztowego?!?!? W jakim kontekscie?
    Zreszta - czy którakolwiek z wypowiedzi broniących była niemerytoryczna?
    Bo teraz nie wiem czy czepiasz sie tego ze byłem zbyt mało prokliencki czy
    moze tego, że broniłem sprawy, która była nie do wybronienia? (innymi słowy
    nie miałem racji)

    > "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    No i?
    Chyba nie tylko ja patrzać na larum jakie powstało po właczeniu nowej
    wersji systemu.
    BTW cały czas czekam kiedy mnie z mbanku wyrzucą zamykając starą wersję
    systemu.
    > Niby masz swoje zasługi:

    :) Dziekuje.

    > "Budzik" X...@1...0.0.1

    > I ja tak uważam.
    >
    > Ale (jak widać) dłużej pamiętam rany niż ich kojenie. ;)

    Ja większośc ludzi.
    Jedna z zasad marketingu.

> [...]
    >

    > Może Niesłusznie Cię osądziłem aż tak surowo (słowami 'jak
    > zwykle') a może Twoje posty zawierają drugie dno tak zwane:

    Czasami pewnie zawierają :)

> [...]
    >
    > Jakbyś zabraniał mi szukania odpowiedzi na nurtujące mnie wówczas
    > pytanie. :) Jakbyś zachęcał innych do nieodpowiadania mi na moje

    A moze po prostu chciałerm zwrócić uwage, że gdzieś indziej juz ci
    odpowiedziano? Nie wiem, nie pamietam.

    > Jesteś kulturalny w swych wypowiedziach? Nie używasz brzydkich słów?

    Staram się. A że czasami trzeba!

    > Owszem, ale... ;)
    >
    > Poszły się co?...
    >
    > "Budzik" X...@1...0.0.1

    > IMO miałeś na swej uwadze brzydkie słowo.
    > Poniżej nawet użyłeś brzydkiego -- bez ,,pobudzenia''. :)

    O matko, ty to na serio?

> [...]
    > zło, którego rzekomo Ci brak?) i zarazem czyszczących swoje wypowiedzi
    > ze ,,zbędnych'' słów. (ale choć tych słów nie widać -- zostaje tak

    Innymi słowy - jestem delikatnie złosliwy. Niewątpliwie.

    > Innych ludzi wprowadzasz w stan ,,pobudzenia'', siebie ukazujesz
    > w dobrym świetle, choć czasami wychodzi nieco inaczej.

    Parafrazując - prowokuje? Czasami. Oczywiscie!

> [...]
    > muzyka. Pomyślałem, że nie -- właśnie dlatego, że na scenie udaje
    > kulturalnego, podczas gdy w istocie jest (jakby to określić) niemiły.

    Na szczęscie lubić sie nie musimy. :)
    Nie mnie oceniac tę atmosferę. Staram się pisać jasno, merytorycznie a ze
    czasami prowokuję druga stronę? A któż tego nie robi.

> [...]
    > należało ścinać jej wypowiedzi na pniu tak zwanym, czepiając się
    > jakiegoś dziwnego błędu, którego najprawdopodobniej nie wdziała

    Alez tu pełna zgoda.
    Tylko wiesz... animka... Ona rózne dziwne rzeczy robi i pisze wiec
    zalozyłem ze cos pomieszała.
    A to ja.
    Wiec stokrotnie przepraszam.
    Ale wracając do atmosfery - tez mogłes w pierwszym poscie napisac ze post
    jest ok, zamiast podgrzewania atmosfery :)

    > W swoich postach ukazujesz zło ,,tego świata'' tkwiące gdzieś
    > poza Tobą. :) Tymczasem ono jest w Tobie nie gdzieś obok Ciebie.

    A w Tobie samo dobro? ;-P

    > I aby było jasne -- nie chcę być obrońcą Animki,
    > która nader chętnie wchodzi w ,,stan pobudzenia''. ;)
    >
    > Problem jednak polega na tym, że ona z trudem panuje
    > nad sobą, a Ty -- celowo jątrzysz, udając niewiniątko. :)

    Ja....? ;-)

    P.S. Jestem pełen podziwu dla analizy. Ja nawet bym nie wiedział jak
    obecnie przeszukać archiwum po postach autora odkad google.groups zamknęli.

  • 44. Data: 2014-04-29 15:26:19
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-04-27 13:00, Budzik pisze:

    > No i to jest dopiero ciekawostka.
    > Dziekuję za podpowiedź.
    > Musze poszukać, który człon zespołu sciagająco-dekodująco-wyswietlającego
    > powoduje taki chocholik.

    Tak z ciekawści - po co sie męczysz z tak muzealnym czytnikiem zamiast
    używać choćby Thunderbirda?

  • 45. Data: 2014-04-29 15:26:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > nie pustymi uchwałami. Żądanie szacunku dla ludzkiego życia nie
    > traktujcie jako ,,brutalny atak na Kościół''
    >

    > () Pies, który pogryzł ,,swego'' człowieka jest usypiany.
    >
    > () Telefon zabijający czy kaleczący człowieka musi być
    > wymieniiny lub naprawiony!!
    >
    > () I człowiek-morderca (czy lekarz, czy nauczyciel,
    > czy robootnik) musi być ,,naprawiany''.
    >

    > Zacznijcie wymagać od producentów szacunku dla ludzkiego życia!!
    > Mają na to pieniądze -- iPad ma w zapasie więcej gotówki niż rząd
    > USA i rządy kilku innych państw razem wzięte!

    Nie ma sensu jakieś zgłaszanie Acerowi, taki przypadek już pewnie w
    życiu mi się nie przydarzy ..: Ale oczywiście masz rację - producent
    powinien jakoś zabezpieczać swoje urządzenie przed przegrzewaniem do
    tego stopnia że może użytkownika poparzyć, a nawet wybuchnąć.

  • 46. Data: 2014-04-29 19:34:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Tak z ciekawści - po co sie męczysz z tak muzealnym czytnikiem zamiast
    > używać choćby Thunderbirda?

    Wygoda, przyzwyczajenie...
    kiedys thunderbirda próbowałem i jakos sie nie przekonałem.

    Xnews obsłguje w całosci z klawiatury, przy reinstalacji systemu po prostu
    przenosze katalog i działa itd.

    Do tego score, który musiałbym przepisywać do thunderbirda.

    W czym thunderbird bedzie lepszy?

  • 47. Data: 2014-04-29 19:59:57
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2014-04-29 19:34, Budzik pisze:
    \

    > W czym thunderbird bedzie lepszy?

    W odczytywaniu postów Animki :)

  • 48. Data: 2014-04-29 23:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik gawfron g...@s...pl ...

    > W odczytywaniu postów Animki :)

    Przewaznie posty animki widze ok. Ten był wyjątkowy.

  • 49. Data: 2014-04-30 23:06:45
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-04-27 11:00, Budzik pisze:

    > Hmm... U ciebie kazde słowo nie jest podzielone?

    U mnie również nie jest podzielone. Za to przy zmianie szerokości okna w
    Thunderbirdzie obserwuję, że wyrazy same się dzielą i to w prawidłowy
    sposób.

    Marek

  • 50. Data: 2014-05-01 12:40:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > przenosze katalog i działa itd.
    >
    > Do tego score, który musiałbym przepisywać do thunderbirda.

    Właśnie pierwszym punktem który przytoczyłeś - wygodą. a także
    możliwościami przeróżnej konfiguracji pod swoje potrzeby.