eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki › Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Samsung Galaxy S2 wybuchł w kieszeni 7-letniej dziewczynki
    Date: Tue, 29 Apr 2014 03:24:06 +0200
    <ljk985$1g9$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A według Ciebie?
    > Bo to było Twoje określenie.
    > Chętnie się dowiem...

    Nie byłeś gorliwym zwolennikiem półgroszówki -- być może
    dlatego wyrobiłem o Tobi złe zdanie, które po jakimś czasie
    urastania ;) minęło się z rzeczywistością? :) Niezupełnie.
    Obok tego, że nie byłeś fanem półgroszówki, ogólnie ścinałeś
    mnie, czy raczej usiłowałeś to robić.

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    Budzik>>> Przykro mi, nie odpowiem, bo nie jestem w stanie
    Budzik>>> przebrnąć przez twój sposób wypowiadania się.

    > cóż, nie wiem komu jeszcze...
    > Poza tym to nie przykrość

    Budzik -- plączesz się w zeznaniach. :)
    Reszty zatem nie czytam. Najpierw zdecyduj się, czy Ci przykro, czy nie.

    Mój sposób wypowiadania nie był karkołomnym:

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > Przykro mi, nie odpowiem, bo nie jestem w stanie
    > przebrnąć przez twój sposób wypowiadania się.

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > ROTFL

    Ja też turlam się ze śmiechu, gdy mi przykro...

    Ponadto czasami ;) po prostu burzyłeś to, co budowaliśmy na
    grupie bankowej -- dobre relacje z bankami. (dobre dla nas,
    nie dla banków) Broniłeś mBanku, Polbanku, Meritum, Pocztowego...

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > Dorzucę swoje 3 grosze.
    > Dopóki sprawa dotyczy 3 groszy - proponuję nic o tym nie myśleć. :)

    Niby masz swoje zasługi:

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > jak zwykle kłamał...

    I ja tak uważam.

    Ale (jak widać) dłużej pamiętam rany niż ich kojenie. ;)

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Bankomat a bankomat w okienku to jakaś róznica?

    bankomat
    bankomat w banku
    bankomat w okienku
    bankomat w galerii handlowej
    bankomat w przejściu podziemnym...

    Coś w tym jest. ;) Toż elektryczne krzesło nie jest tożsame z krzesłem. ;)

    Może Niesłusznie Cię osądziłem aż tak surowo (słowami 'jak
    zwykle') a może Twoje posty zawierają drugie dno tak zwane:

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > myle sie, czy na pececie juz otrzymałes odpowiedz?

    Mylisz się. Ponadto nawet gdybym tam otrzymał odpowiedź, subiektywne
    oceny na pececie nie muszą się pokrywać z subiektywnymi z tej grupy. :)

    Jakbyś zabraniał mi szukania odpowiedzi na nurtujące mnie wówczas pytanie. :)
    Jakbyś zachęcał innych do nieodpowiadania mi na moje pytanie dotyczące nagrywarki.

    Jesteś kulturalny w swych wypowiedziach? Nie używasz brzydkich słów?
    Owszem, ale... ;)

    Poszły się co?...

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ale aku juz dawno poszły się wiec temat nieaktualny.

    IMO miałeś na swej uwadze brzydkie słowo.
    Poniżej nawet użyłeś brzydkiego -- bez ,,pobudzenia''. :)

    "Budzik" 0...@b...poznan.pl

    > Aha, czyli w małych sklepach pracownikcy zapierdzielają 8 godzin i nie ma
    > żadnych wolnych chwil a molochy nie potrafią zoptymalizować czasu pracy
    > pracowników. Ciekawe, ciekawe...

    Należysz do ludzi drażniących otoczenie (aby wykazać w tym otoczeniu
    zło, którego rzekomo Ci brak?) i zarazem czyszczących swoje wypowiedzi
    ze ,,zbędnych'' słów. (ale choć tych słów nie widać -- zostaje tak
    zwana atmosfera wypowiedzi)

    Innych ludzi wprowadzasz w stan ,,pobudzenia'', siebie ukazujesz
    w dobrym świetle, choć czasami wychodzi nieco inaczej.

    ?Jesteś? tu jak pewien kulturalny i obyty muzyk, który na scenie
    przepięknie kłania się, uśmiecha, urzeka, ale prywatnie -- życzy
    mi paraliżu. :) Dlaczego tak życzy? Bo uważa, iż staję (stawałem)
    mu na jego drodze do pieniędzy. :)

    Niedawno zastanowiłem się nad tym, czy bym ,,polubił'' na nowo tego
    muzyka. Pomyślałem, że nie -- właśnie dlatego, że na scenie udaje
    kulturalnego, podczas gdy w istocie jest (jakby to określić) niemiły. ;)

    -=-

    Tak czy siak -- Animka IMO napisała coś mądrego, nie głupiego i nie
    należało ścinać jej wypowiedzi na pniu tak zwanym, czepiając się
    jakiegoś dziwnego błędu, którego najprawdopodobniej nie wdziała
    i którego nie popełniła.

    W swoich postach ukazujesz zło ,,tego świata'' tkwiące gdzieś
    poza Tobą. :) Tymczasem ono jest w Tobie nie gdzieś obok Ciebie.

    I aby było jasne -- nie chcę być obrońcą Animki,
    która nader chętnie wchodzi w ,,stan pobudzenia''. ;)

    Problem jednak polega na tym, że ona z trudem panuje
    nad sobą, a Ty -- celowo jątrzysz, udając niewiniątko. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'