  • 11. Data: 2012-04-04 14:11:55
    Temat: Re: Samsung Galaxy S2 - jako modem przez Bluetooth
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 04 Apr 2012 14:04:46 +0200, jadryś napisał(a):

    > Oczywiście masz rację - w XP równie łatwo skonfigurować sieć WiFi jak w
    > W7, warunek jest jeden w systemie nie może być innych skonfigurowanych
    > już połączeń... Bo wtedy to już jest droga przez mękę - błąd za błędem.

    Że co?
    Skąd te herezje?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 12. Data: 2012-04-04 14:28:07
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-04 14:11, Waldek Godel pisze:

    > Że co?
    > Skąd te herezje?

    Z doświadczeń własnych. System Windows XP. Karta WiFi Sapido, modem
    TechnLab i AduData 635WA, skonfigurowanych kilka połączeń przez Bluetooth.

  • 13. Data: 2012-04-04 15:06:42
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 04 Apr 2012 14:28:07 +0200, jadryś napisał(a):

    > Z doświadczeń własnych. System Windows XP. Karta WiFi Sapido, modem
    > TechnLab i AduData 635WA, skonfigurowanych kilka połączeń przez Bluetooth.

    Ja mam kilkanaście i kilkadziesiąt znanych sieci WiFi - zero problemów.
    Może to były problemy z łącznikiem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 14. Data: 2012-04-06 14:24:25
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-04 15:06, Waldek Godel pisze:

    > Ja mam kilkanaście i kilkadziesiąt znanych sieci WiFi - zero problemów.
    > Może to były problemy z łącznikiem?

    Podejrzewam że w moim wypadku może to być wina dość nietypowego
    (dwustandardowego) modemu - AduData. To on robi to zamieszanie w W-s XP.
    W W7 nie ma żadnych kłopotów.