  • 11. Data: 2013-02-16 23:18:37
    Temat: Re: Samsung Galaxy S III - nowy gadżet w naszej rodzinie
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    A twój chłopak wie, że piszesz na grupie?

    JS

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup

    "my" tzn kto? ty i twoj chlopak?

  • 12. Data: 2013-02-16 23:47:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Feb 2013 23:18:37 +0100, Ianus napisał(a):

    > A twój chłopak wie, że piszesz na grupie?

    1. tniemy cytaty
    2. odpowiadamy POD nimi
    3. na randkę możecie się umówić na priv, reszty wasze ukryte preferencje
    seksualne nie interesują

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2013-02-17 12:05:41
    Od: K <...@...c>

    W dniu 16-02-2013 23:18, Ianus pisze:
    > A twój chłopak wie, że piszesz na grupie?
    >
    > JS

    udez w stol... a pupa cie nie boli?

  • 14. Data: 2013-02-18 00:01:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2013 12:53:21 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Ja już mam tableta, ale Nexusa 7.
    > I to nie jest Samsung tylko Asus/Google.
    > I w ogóle wątek nie jest o tym urządzeniu tylko o telefonie
    > Samsunga S III.
    > Coś Ci się mocno po-ten-tegowało... ? :-)

    A widac tak.

    Tym niemniej meritum pytania pozostalo - produkty apple przestaly ci sie
    podobac, ze kupujesz inne ? ;-)

    J.

  • 15. Data: 2013-02-18 00:15:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A widac tak.
    >
    > Tym niemniej meritum pytania pozostalo - produkty apple przestaly ci sie
    > podobac, ze kupujesz inne ? ;-)

    Mówisz o Samsungu? Chyba wciąż czegoś nie doczytałeś... :-)
    Sądzisz że dwa nowe iPhone5 i Samsung Galaxy SIII to
    wszystkie 3 telefony dla siebie kupiłem? Myślisz że chory jestem?
    :-) Czy może rozsądniej byłoby założyć że moja rodzina
    składa się z trzech osób i akurat każdy dostał nowy telefon?

    A co do tableta to dostałem w prezencie tableta Kindle Fire HD
    którego "po kosztach" wymieniłem na Nexusa 7. Nigdy nie byłem
    na kupnie tabliczki, więc nie chciałem wydawać kasy - kupiłem
    więc to, co było w zakresie cenowym prezentu: iPad kosztuje
    dużo, dużo więcej i już mam iOS, teraz chciałem poznać Andka.

    Produkty Apple nadal lubię i bardzo mi się podobają - nie znaczy
    to że jestem wyznawcą applowskiej religii, więc jeśli kryteria
    wyboru są nieco inne niż "kupię co mi się podoba" to mogę wybrać
    coś innego.

  • 16. Data: 2013-02-18 11:21:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > ładny ;-) Mam takie pytanie: Jaki najnowszy os jest dostępny na ten
    > telefon? Telefon dostaliśmy z zainstalowanym starym Andkiem 4.1.1

    Oficjalny 4.1.2 i taki powinien ci się zaktualizować. 4.2.x ma być chyba w
    marcu.

  • 17. Data: 2013-02-18 14:17:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Oficjalny 4.1.2 i taki powinien ci się zaktualizować.
    > 4.2.x ma być chyba w marcu.

    Wreszcie ktoś odpisał na temat - dzięki bardzo!