  • Data: 2011-04-01 10:01:43
    Temat: Samsun Galaxy S - nastepna atrakcja....
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pisalem wczoraj o problemie z szybko rozladowujaca sie bateria po update
    do 2.2.1, problem jest juz rozwiazany. Jednak musial pojawic sie nowy.
    Uruchomilem dzisiaj Aure, czekam na fixa....i czekam i czekalem tak
    dobra godzine i nic. GPS Test widzial 7-8 satelitow ale fixa nie zlapal.
    Szukam teraz info w sieci jak sie z tym uporac, podobno problem jest
    dosc dobrze znany. Ale ogolnie jestem bardzo rozczarowany urzadzeniami
    tego typu, chyba kazde z dostepnych obecnie na rynku jest w jakis sposob
    kulawe i nie mam na mysli usterek pojedynczych egzemplarzy ale cale
    parie lub wszystkie jak w przypadku anteny w iP4.
    Czy producenci musza tak mocno ciac na kosztach testow przed
    wypuszczeneim na rynek?