  • 1. Data: 2014-02-04 20:57:16
    Temat: Kolejny problem z Androidem 4.4
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Mam ustawioną kopię zapasową. Zrobiłem 2 zdjęcia, które po jakimś czasie
    zapragnąłem usunąć. Wchodzę więc do galerii i widzę te zdjęcia podwójnie
    choć niczego nie piłem i nie wąchałem :-) Duplikat pochodzi z kopii
    zapasowej. Ok, usunąłem je z galerii, wchodzę za pomocą Chrome, jak i
    aplikacji Google Plus (z telefonu Nexus 5) do profilu Google+, klikam
    zdjęcia - lecz nie widzę żadnych z kopii zapasowej. Odpalam Firefoxa,
    wchodzę na mój profil - i są... Usuwam - znikają z telefonu również -
    czyli jest OK. Ki diabeł?

    Co ciekawe - do tej pory zdarzało mi się usuwać zdjęcia z kopii bez
    problemu. Mieliście podobne doświadczenia? Czy Chrome ukrywa część zdjęć
    w profilu??? Wygląda na to, że będę musiał jeszcze tą przeglądarkę
    wywalić z telefonu bo chyba jak każda aplikacja Google ma jakiś poważny
    feler.

    Może czegoś nie rozumiem lub jakiś błąd robię? Korzystałem też z
    aplikacji "zdjęcia", która grzebie również w profilu. Też nie pomogło.

    Marek