    From: "marcan" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Samodzielne czyszczenie samochodu wewnatrz-2 pytania
    Date: Wed, 23 Mar 2011 05:43:57 +0100

    Witam,
    Mam dwa pytania praktyczne: czy macie jakiś patent na czyszczenie gumowych
    dywaników. Poza odkurzaniem i myciem. Po myciu zostają nieciekawie matowe a
    po użyciu dostępnych mi środków chemicznych noga podczas jazdy za bardzo się
    ślizga co jest niebezpieczne. Drugie: jak i czym (nie pytam o chemie tylko o
    ścierki itp) myjecie szybę przednią od wewnątrz. Moja jest duża i mocno
    niepłaska a kokpit też długi i zawsze się namęczę okrutnie. Używacie
    rękawiczek z irchy czy innych wynalazków?
    Pozdrawiam
    marcan
    PS Najłatwiej mi oddawać auto do myjni ręcznej, ale zamiast płacić 75 wolę
    to zrobić sam, poza tym nawet to lubię.