  • 31. Data: 2020-12-24 02:42:07
    Temat: Re: Samochody niedoceniane
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-12-23 17:15, J.F. wrote:
    [...]
    > No wlasnie, audi, bmw, mercedes.
    > Najmocniejszy silnik to z reguly benzyna, ale troche nizej znajdziesz
    > tez i slabsze benzyny i porownywalne diesle - podobna moc, podobne
    > osiagi ...
    Np. merca klasy SL w dizlu nie kupisz, a mam pięć wersji silnikowych.

    > A tu moze byc inna sprawa, ze chca wcisnac mocny silnik pod mala maske
    > ... to benzynka jednak ciut mniejsza.
    > Ciut ... ale moze wlasnie tego ciut brakuje :-)
    No wiesz, np. taki lambo aventador ma sporo miejsca pod maską, a dizla
    tam nie uświadczysz. Pomimo tego, że to audi. :-)

  • 32. Data: 2020-12-24 13:50:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 20.12.2020 o 18:43, Maciek pisze:

    > Mój typ: Ford Mondeo mk2 1.8 benzyna kombi. Wygodny wół roboczy,
    > krytykowany że rdzewieje (rdzewiał, ale nie przerdzewiał) i że silnik słaby
    > i że duzo pali (10 po mieście) a LPG nie lubi (z instalacją 3. gen. zrobił
    > u mnie 150 tys.). Bardzo dobrze sie prowadził. Ogólnie po 300 tys. poszedł
    > na przemiał, ale zwrócił się wiele razy.
    > Po mojej okolicy jeszcze odrobina ich jeździ.

    Przebijam. Mój pali tyle samo ale to 3l silnik 150koni. Rocznik 2006 i
    ZERO rdzy...oprócz rurek do tylnej nagrzewnicy (niegarażowany) automat.
    Zrobiłem nim 250tys i regenerowałem wtryski przy 90tys, wymiana wahacza,
    stabilizatorów i tylne amory+uszczelka pod głowicą bo nie dolałem płynu
    latem. Olej trzyma od zmiany do zmiany bez dolewek. Powierzchnia
    bagażowa to airbus raczej. Po usunięciu tylnych siedzeń wchodzą prawie 2
    baniaki 1000l, takie:
    https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/79/78/11
    /mauzer-baniak-pojemnik-1000l-mikolow-slaskie-517587
    548.jpg.

    Idealny na wakacje i do pracy jako zaopatrzenie w materiały i narzędzia.

    7 miejsc siedzących, najwyższa wersja KIA Carnival CRDI EX z tego
    rocznika (ostatnie z taśmy). Nie umiem go sprzedać (mam też mniejsze
    bryczki) bo ciągle działa bezawaryjnie w sumie. Części tanie ale nie mam
    co wymieniać. Nigdy mnie nie zawiódł (tfu).

    Problemem jest tylko waga (2100kg solo)/grube blachy, bo jak go rozpędzę
    powyżej setki (osiąga 190km/h) to muszę mieć lądowisko do hamowania.

    Miałem sporo aut ale to auto jest niezniszczalne. Już takich nie robią :(

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 33. Data: 2020-12-24 16:43:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.12.2020 o 13:50, LordBluzg(R) pisze:
    > KIA Carnival CRDI EX

    https://www.auto-swiat.pl/uzywane/kia-carnival-29-cr
    di-wyrazny-postep/ge0yf9x
    W 100% zgadzam się z tą opinią :)

  • 34. Data: 2020-12-25 09:46:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Podbijam stawkę czterokołowiec lekki w dizlu. A Ty próbowałeś?

    Tak jest głośny ale jaki FAN ;-)

  • 35. Data: 2020-12-25 10:13:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-12-23 o 15:26, ii pisze:
    > a nie o problemach z ładowaniem.

    Zawsze można pogadać od jego cenie/kosztach i problematyczną "ekologią" ;-)

  • 36. Data: 2020-12-27 13:54:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.12.2020 o 10:13, _Master_ pisze:

    > Zawsze można pogadać od jego cenie/kosztach i problematyczną "ekologią" ;-)

    Tak, ćwiczyliśmy to wielokrotnie.

  • 37. Data: 2020-12-28 11:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > A co to fap?

    Taki inny dpf...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 38. Data: 2021-01-01 22:40:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 20 Dec 2020 18:43:18 +0100, w <f5zjcijzghgu.wokv1joj1kpl$.dlg@40tude.net>,
    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Rzucam temat weekendowo-świąteczny: lita samochodów niedocenianynych. Żeby
    > nie sięgać do prehistorii, ograniczamy się do aut produkowanych po 1990
    > roku.

    Citroen C5

  • 39. Data: 2021-01-01 22:41:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 20 Dec 2020 18:55:31 +0100, w <5fdf9013$0$520$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Sirion II 1.5 od 2005 r.
    > Nie... dopiero kupię jak trochę żona pojeździ 1.0 ;-)
    > Gabaryty Yarisa I silniki Toyoty a w środku jeszcze WIĘCEJ miejsca.
    > Tańszy od Yarisa a produkowany w Japonii

    A to nie jest jakiś klon innego auta?

  • 40. Data: 2021-01-20 21:38:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Dec 2020 10:59:56 GMT, Budzik napisał(a):

    > Taki inny dpf...

    Łatwiej wymówić fapfapfapfap niż dpfdpfdpfdpf... ;)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl