    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Tue, 21 Feb 2023 09:31:08 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2023 o 06:24 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Po prostu nikt nie rejestruje przypadków kataru.

    Byłem ostatnio na urlopie, pojechałem z "katarem". Na miejscu kierowca
    busa z lotniska do hotelu zasmarkany bardziej ode mnie. W busie połowa
    "zakatarzona". W hotelu w zasięgu wzroku zawsze miałem jakąś smarkającą
    osobę, po karnacji widać, że nie "europejczyk".
    Obstawiam, że covid obrał po prostu inną postać.

    TG