  • 171. Data: 2023-02-09 20:31:16
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 09.02.2023 o 16:56, Shrek pisze:

    > Więc to nie NO2.

    Możesz spokojnie wpuścić do kabiny zamiast do tyłu.

  • 172. Data: 2023-02-09 21:43:13
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 09.02.2023 o 11:23, nadir pisze:

    > Znowu sobie coś uroiłeś. Gdzie ja napisałem, że jedno(wspinanie) lub
    > drugie(skakanie) to złe?
    > Analogia z dachem wieżowca dotyczyła czegoś innego, ale nadal tego nie
    > ogarniasz.

    Czego dotyczyła, że tego nie zacytowałeś?

  • 173. Data: 2023-02-10 17:43:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Feb 2023 17:14:17 +0100, Shrek wrote:

    > No nie mam - mam dość starą benzynkę z LPG.

    > No to tak jak mój. Więc skąd ten smród co przedpiscy czują po całym
    > mieście - samochody krócej niż dwie minuty jeżdzą czy jak?

    Moze sie rozgrzewają dluzej niz 2 minuty.

    > Ja nie mówię, że z odwłoka to fiołkami pachnie, ale pierdolenie tych
    > fanbojów elektryków jak kto ich spaliny w oczy szczypią i po mieście
    > muszą z gpsem chodzić bo nic nie widać są po prostu przykre...

    Moj diesel smierdzi, musze szczerze przyznac.

    Ale fanboje to niech sobie rurke z Bełchatowa doprowadzą.

    J.

  • 174. Data: 2023-02-10 17:51:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Feb 2023 20:47:23 +0100, Shrek wrote:

    > No ale z metra wysiadam i to właśnie w centrum i idę sobie na piechotke
    > 800 metrów:P

    > Bo jeden jest zepsuty a 999 nie?

    Albo 900 nie jest na LPG.

    > To ustalmy - fakty - bo raz śmierdzi z jednego raz ze wszystkich ra przy
    > ulicy raz daleko:P

    1. moj diesel smierdzi, nawet rozgrzany,
    2. jak tysiac samochodow stoi w korku i smrodzi w bezwietrznej
    pogodzie, to trudno, zeby na chodniku pachnialo,

    3. a raz to mi sie zdarzylo, ze wysiadlem z samochodu gdzies na
    peryferiach, zgasilem silnik ... a tu powietrze na osiedlu smierdzi..
    Ewentualnie cos mi w nosie smierdzi ... objaw zatrucia NOx ?

    Tak w ogole to od pewnego czasu czesto mi w kabinie smierdzi, jak
    stoje w korku, i nie wiem:
    -nieszczelnosc jakas w wydechu?
    -lapię smrod z samochodu przede mną? Czasem na pewno tak.
    -lapię smrod z wlasnej rury wydechowej?
    przy niewielkim wiaterku w bagaznik spaliny polecą do przodu, pod
    maske silnika ..

    J.

  • 175. Data: 2023-02-10 18:22:33
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 10.02.2023 o 17:43, J.F pisze:

    > Moj diesel smierdzi, musze szczerze przyznac.

    Dzisiaj biegłem do pracy w te i we w te. Trasa przez połowę po chodniku
    obok drogi biegnie, tak ze 2 metry od niej. No i oczywiście śmierdziało
    na tym odcinku spalinami.

    > Ale fanboje to niech sobie rurke z Bełchatowa doprowadzą.

    Weź przestań pierdoły wypisywać.

  • 176. Data: 2023-02-10 20:52:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2023 o 17:51, J.F pisze:

    > Albo 900 nie jest na LPG.

    Ale LPG akurat nie jest zły jeśli chodzi o spaliny. Tak a propo tych
    debilnych postów o wsadzaniu sobie rury (io ma dziwne fetysze) to
    kuchenki gazowe były normalnie montowane w pomieszczeniach o kubaturze
    może 10 metrów sześciennych i nikt się nad tym nie spuszczał - "wsadź
    sobie kuchenkę do kuchni!":P Widlaki na LPG chyba dalej po halach jeżdzą.

    > 1. moj diesel smierdzi, nawet rozgrzany,

    Pech. Czyli tobie zakazać.

    > 2. jak tysiac samochodow stoi w korku i smrodzi w bezwietrznej
    > pogodzie, to trudno, zeby na chodniku pachnialo,

    No właśnie pisałem - w garażu podziemnym moja stara chondziawka na gaz z
    euro 3 i pewnie już nieco zużytym katem nie śmierdziała. Sprawdziłem
    obecny - też rozgrzany nie śmierdzi - ani w LPg ani w PB. Śmierdzi
    napewno na PB nierozgrzany - podejrzewam że dlatego że "na ssaniu" i w
    otwartej pętli. Ciekawe jakby w LPG śmiedział;)

    > 3. a raz to mi sie zdarzylo, ze wysiadlem z samochodu gdzies na
    > peryferiach, zgasilem silnik ... a tu powietrze na osiedlu smierdzi..
    > Ewentualnie cos mi w nosie smierdzi ... objaw zatrucia NOx ?

    Gdzieś ktoś butelki palił? U mnie najbliżesze domy to z kilometr będą i
    to niewiele a jak zimno się zrobi to śmierdzi. Zresztą jak popatrzysz a
    airly to największy syf jest w takich metropoliach zawalonych
    samochodami jak nowe chełmno, myszków, kolonia olsztyn (ten na jurze)
    ,konopiska, lubawka, pisarzowice WDK, Sczawno zdrój!, Żywiec, białka,
    zakopane, krościenko, szczawnica, Z bardziej znanych... nowy sącz.
    Wszystkie "poważne" miasta na jasno żółto, trójmiasto nawet na zielono.

    Tak - sprawdź sobie - zmień pas:P

    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 177. Data: 2023-02-10 21:13:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Feb 2023 20:52:22 +0100, Shrek wrote:

    > Ale LPG akurat nie jest zły jeśli chodzi o spaliny.

    No wlasnie - a reszta smrodzi :-)

    > Tak a propo tych
    > debilnych postów o wsadzaniu sobie rury (io ma dziwne fetysze) to

    W zaleznosci od wersji - ja tam uczciwie powiem, ze mam innych w ***,
    bo smród zostaje z tyłu :-)

    Ale moze oni jacys nadwrazliwi i im naprawde przeszkadza :-)

    > kuchenki gazowe były normalnie montowane w pomieszczeniach o kubaturze
    > może 10 metrów sześciennych i nikt się nad tym nie spuszczał - "wsadź
    > sobie kuchenkę do kuchni!":P

    Inne spalanie. Czystsze.

    > Widlaki na LPG chyba dalej po halach jeżdzą.

    a benzynowe i dieslowskie nie ...

    > Pech. Czyli tobie zakazać.

    > No właśnie pisałem - w garażu podziemnym moja stara chondziawka na gaz z
    > euro 3 i pewnie już nieco zużytym katem nie śmierdziała. Sprawdziłem

    No to ty masz czyste, a polowa jednak smrodzi.

    Ba - u nas bardzo duzo diesli, jesli wierzyc Orlenowi :-)
    .

    > Gdzieś ktoś butelki palił?

    Raczej nie, typowy smród spalin samochodowych, jak z mojego :-(

> [...]
    > zakopane, krościenko, szczawnica, Z bardziej znanych... nowy sącz.
    > Wszystkie "poważne" miasta na jasno żółto, trójmiasto nawet na zielono.

    A NOx we wroclawiu przy ulicy ...

    > Tak - sprawdź sobie - zmień pas:P

    stojąc w korku?

    J.

  • 178. Data: 2023-02-10 22:09:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2023 o 21:13, J.F pisze:

    > No to ty masz czyste, a polowa jednak smrodzi.

    Ale chcą zakazać.

    > Raczej nie, typowy smród spalin samochodowych, jak z mojego :-(

    To moze rzeczywiście twój śmierdzi:P

    > A NOx we wroclawiu przy ulicy ...

    Już ustaliliśmy że to nie NOxy śmiedzą dizlem. Zresztą - ogrzewanie
    obchodzi się bez NOx?

    > stojąc w korku?

    No - zwykle po kilku minutach na sasiednim pasie będziesz 10 metrów
    wcześniej albo dalej niż smród przed tobą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 179. Data: 2023-02-11 09:01:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-10 o 22:09, Shrek pisze:

    > Ale chcą zakazać.

    > To moze rzeczywiście twój śmierdzi:P

    Może jest przeczulony, albo naprawdę ma przebicie
    własnych spalin do kabiny albo to ten właśnie
    przypadek, który psuje opinię spaliniakom.

  • 180. Data: 2023-02-11 10:45:55
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 10.02.2023 o 20:52, Shrek pisze:

> [...]
    > może 10 metrów sześciennych i nikt się nad tym nie spuszczał - "wsadź
    > sobie kuchenkę do kuchni!":P Widlaki na LPG chyba dalej po halach jeżdzą.

    A propos debilnych postów o tym, że prądu zabraknie po zwiększeniu
    zużycia energii w Polsce o 5% przez używanie elektryków to ... nawet nie
    widzę sensu dalej dyskutować.